Strona 5 z 5

Re: Mig-29 UB "Kościuszkowski" 1:48 Academy

PostNapisane: wtorek, 20 kwietnia 2010, 22:05
przez nobie1973
Jeśli samolot stoi na tzw. stojance, a w instalacji hydraulicznej nie ma ciśnienia to moje powyższe uwagi są aktualne. Jeśli chodzi o to czy jest różnica pomiędzy rozbieraniem samolotu w hangarze czy też na płaszczyźnie postoju to wszystko zależy od potrzeby chwili, rodzaju usterki itp. Normalną praktyką jest wykonywanie wszelkich prac obsługowych na samolocie w warunkach hangarowych, ale czasami życie lub też potrzeba chwili, warunki bojowe itp. przynosi również inne rozwiązania, które nie są ogólnie przyjętym standardem… Przytoczyłem tutaj ogólne zasady dotyczące samolotów, ale niekiedy bywa i tak jak na tych zdjęciach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Mig-29 UB "Kościuszkowski" 1:48 Academy

PostNapisane: wtorek, 27 kwietnia 2010, 21:13
przez Kuba Galicki
Kombinuję ostatnio z dyszami. Nie mam za bardzo kasy żeby kupować jakieś mega hiper kosmicznie zdetalizowane dysze airesa, dlatego sam sobie coś tam wymyśliłem... Przy najmniej nie są tak płaskie jak oryginały..

Obrazek
Obrazek

i kilka doświetlonych fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

iceboy, sorry. Nie mam siły odpowiadać. Myślę, że Norbert rozwiał wszystkie twoje wątpliwości.
Co do syrenki, to faktycznie jest blada. Nic na to nie poradzę. Tego już nie poprawię :lol: . Po prostu kalki ch....