Jacek Bzunek napisał(a):Czy granicę kolorów góra/dół malujesz z ręki bez maskowania?
Jaho63 napisał(a):To mi nie pasowało w Twoim sposobie, mała kontrola nad rozmieszczeniem plamek. Wiem, i tak wymyślamy jak ten kamuflaż mógł wyglądać, ale ja to widziałem jako bardziej przemiennie rozrzucone plamy niż np. na prezentowanym prawym skrzydle gdzie oliwkowy jest tylko przy końcówce skrzydła. Jednak poświęciłbym oddanie części plam jednym kolorem potem "plastelina", potem drugi kolor, znów "plastelina" i dopiero zielony. No, ale to Krzysiu tylko takie moje dywagacje. Podmalówki tym ciemnym wyszły lepiej niż się spodziewałem.
Jaho63 napisał(a):Krzysiuniu, wiesz nie ma, co się przegadywać w temacie tego jak wyglądał samolot skoro mamy tylko to, co mamy. Chodziło mi tylko nie tyle o kształt plam, ale o przemienność kolorów, ale spoks, wlepiam gały i przypominam ponownie, że jeżeli dojdziesz do wniosku, że jednak tylko 1:32, to chętnie Zumabacha przytulę.
K.Y.Czart napisał(a):Tylko powiedz, skąd twoje przypuszczenie
Jaho63 napisał(a):... ale najbardziej bym się zdziwił, gdyby to był na prawdę Ford.
lejgo_inc napisał(a):Nie podchodzi mi tylko ten dość intensywny wash na spodzie skrzydeł.
Jaho63 napisał(a):Byłem ciekaw Krzysio jak sobie poradzisz z paszczą. Od dołu za wysoko się "zaczyna", a górna szczęka ma ostatnie 3 zęby zaokrąglone. Tak zbijam cenę.
Malowanie bomba, jak napisał Leszek, czarne "podkreślenia" cętek wyszły ekstra.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości