Dominik napisał(a):A może ktoś ma wyraźne zdjęcia samolotów RNZAF/RAF, na których widać płytę...lub jej brak.
michalp78 napisał(a):Płyta powinna być na pewno.
Dominik napisał(a):tylko jeden zgrzyt. NF-O nie ma takiego małego okienka na ruchomej części osłony kabiny, a zestawowa ma.
michalp78 napisał(a):Zgadza się. Nie wszystkie Buffalo I je miały.
K.Y.Czart napisał(a):No nie ma
michalp78 napisał(a):Nie jest też prawdą (co podaje Kagero), że na wszystkich brytyjskich Buffalo zrezygnowano z oszklenia spodu kadłuba. Gdzieś jest zdjęcie (niestety nie mogę odnaleźć) pokazujące Buffalo RNZAFu (albo RAFu) z otwartym dolnym szkłem.
michalp78 napisał(a):Tak czy owak okienka w owiewce samolot Sharpa nie miał prawdopodobnie od nowości (gdyby miały je wszystkie to skąd wzięłaby się na Malajach taka osłona bez okienka na wymianę?)
dewertus napisał(a):
Samoloty przeznaczone wcześniej dla USMC/USN Buffalo wszak były pchane do sojuszników jako mniej (wcale) nie przydatne dla jednostek amerykańskich (te otrzymywały P-39 i P-40). Też mam wrażenie, że o tym czytałem...
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości