przez Grzegorz Stróżek » sobota, 26 lipca 2008, 13:30
wojtek_fajga napisał(a):Blaszka Parta zawiera błędy w stosunku do egzemplarza muzealnego. Ostatni rząd otworów wentylacyjnych w osłonach łoża silnika zaraz za silnikiem - to powinny być przetłoczenia takie jak widać na zdjęciach, a nie wycięte otwory. W stożkowej osłonie silnika - tej zaraz za kołpakiem co drugi otwór jest zaślepiony, a u Parta wszystkie są wycięte.
To nie jest błąd, tylko to tak miało być, dlatego że bardzo ciężko, lub wręcz niemożliwe byłoby zrobienie tych przetłoczeń, tak żeby wyglądały realistycznie.
Oczywiście na upartego można by było to zrobić, tylko jak by to wyglądało i po co ?
pzdr Grzegorz
Ostatnio edytowano wtorek, 27 stycznia 2009, 11:48 przez
Grzegorz Stróżek, łącznie edytowano 1 raz
Żeby tak mi się chciało, jak mi się nie chce.
pzdr. Grzegorz
Na warsztacie; P.11c___________, Bf 109B, Whirlwind