przez Klugi » poniedziałek, 25 sierpnia 2014, 20:37
Dzięki Shadowmare. To mój pierwszy AM i moim zdaniem nie jest źle, może jeden szczebel słabiej niż Tamigawa... Z tego co widziałem na różnych forach przed rozpoczęciem budowy to własnie nos kadłuba i chłodnica są kłopotliwe. Dzięki kolegom którzy już te modele budowali udało mi się te kłopoty omijać bezproblemowo.
Ciekawe patenty widzę
Od kogoś trzeba się uczyć.. Twój warsztat jest inspiracją. Owszem, patrze na plany, rozumiem ze światło było usunięte w "naszych" Jakach wiec i u mnie go nie będzie.
Dzięki Kamil, z tym wlotem to jest ciekawa bajka. Wygląda że różne serie miały inny kształt tych wlotów. Pewnie ciągle walczyli z przegrzewaniem silników...
przez macias13_84 » wtorek, 2 września 2014, 15:46
To jest raczej jak z każdą rosyjską manufakturą, przykład: Nieśmiertelne T-34 te z Charkowa miały inne "detale" jak te np. Stalingradzkie, ba nawet egzemplarze z tej samej fabryki wyprodukowane w różnym okresie potrafiły się różnić "delikatnie szczegółami"
Raczej nie szukałbym jednego wzorca a raczej jak się wyklepało tak się zamontowało