F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez karambolis8 » wtorek, 26 maja 2015, 23:29

F-16C będzie miał jutro galerię, dalej będę prowadził już tylko warsztat F-16D

Części składowe dyszy. Chyba trochę przesadziłem z przepaleniami. Do zmycia i pomalowania już 3 raz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moja kratka wentylacyjna. Chyba nie jest źle.

Obrazek
karambolis8
 
Posty: 2257
Dołączył(a): poniedziałek, 21 września 2009, 08:24

Reklama

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez Solo » wtorek, 26 maja 2015, 23:32

Faktycznie, zbyt mocne te przepalenia troszkę.
A sama dysza znakomita.
Czyli jeszcze raz: wewnętrzna część to titanium przecierane aluminium, tak?
A samo wnętrze? To biel i czarny wash? Czy jakoś inaczej?
Solo
 
Posty: 6005
Dołączył(a): środa, 19 grudnia 2012, 10:05

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez karambolis8 » środa, 27 maja 2015, 00:04

Solo napisał(a):wewnętrzna część to titanium przecierane aluminium, tak?
A samo wnętrze? To biel i czarny wash? Czy jakoś inaczej?


2xTak. Dokładnie Dark Wash Miga. Wnętrze jeszcze będę kończył. Brakuje mi takich smug
Obrazek
karambolis8
 
Posty: 2257
Dołączył(a): poniedziałek, 21 września 2009, 08:24

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez karambolis8 » wtorek, 12 stycznia 2016, 11:56

Witam.

Od ostatniej wrzutki było trochę postępów. Dorobiłem troszkę detali w kabinie.

Obrazek

Poza tym ponitowałem kadłub, ale nie udało mi się uchwycić na zdjęciach.

Myślę, że dyszę można uznać za skończoną. Może najdą mnie jeszcze jakieś pomysły, bo do wklejenia w model droga jeszcze długa, ale obecnie jestem z efektu zadowolony.

Obrazek
Obrazek

AGM-154C ArmaHobby w podładzie. Zostało poprawić linie podziału na rogach i wkleić blaszki.
Obrazek

Własne odlewy pylonów z Tamki. Generalnie nie wyszło źle. Jedynie na tylnej krawędzi mam pęcherzyki powietrza w odlewie. Probowałem to szpachlować, ale się wykrusza. Potraktuję to CA, jak się nie uda, to będę musiał poprawić formę i odlać jeszcze raz.
Obrazek

AGM-154 z biżuterią. Podoba mi się w takiej kolorystyce, aż żal malować ;)

Obrazek

Blaszki przeszlifowałem przed malowaniem papierem 800, żeby podkład się lepiej trzymał. ArmaHobby stosuje mosiądz do swoich fototrawionek. W tym przypadku jest to bardzo wygodne, mosiądz jest znacznie bardziej sztywny, niż miedź i na takie lotki nadaj się idealnie.
karambolis8
 
Posty: 2257
Dołączył(a): poniedziałek, 21 września 2009, 08:24

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez karambolis8 » środa, 13 kwietnia 2016, 00:26

Witam.

Od dłuższego czasu męczyłem się z wykonaniem wyrzutników flar i dipoli. Niestety nic nie wymęczyłem poza brzydkimi dziurami w kadłubie. Udało się niedawno zamówić fototrawione chaffsy, więc może w końcu uda mi się zamknąć kadłub.
Obrazek
Obrazek

I rzut oka na kokpit.
Obrazek

Pozdrawiam,
Adam
karambolis8
 
Posty: 2257
Dołączył(a): poniedziałek, 21 września 2009, 08:24

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez artek81 » sobota, 10 marca 2018, 21:00

potez napisał(a):kokpit masakra jest. Od 3 tygodni właśnie robię panel do kabiny bo to co dał Aires to masakre, bezkształtne gluty po prostu :-/


Poleciłbyś go niedoświadczonej osobie?? Czy byłaby to strata pieniędzy i nerwów??
artek81
 
Posty: 124
Dołączył(a): piątek, 1 sierpnia 2008, 12:19

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez potez » niedziela, 11 marca 2018, 02:16

Jak masakra, to jak można polecić komus niedoświadczonemu?
chyba, że chce być doświadczony przez airesa 8-)
tak, jestem #ponurymodelaż
Avatar użytkownika
potez
 
Posty: 4681
Dołączył(a): środa, 28 listopada 2007, 12:24
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

Postprzez artek81 » niedziela, 6 maja 2018, 11:26

potez napisał(a):Jak masakra, to jak można polecić komus niedoświadczonemu?
chyba, że chce być doświadczony przez airesa 8-)


No nie wiem zależy co tu jest bardziej potrzebne czy jakieś konkretne umiejętności żeby to spasować czy po prostu anielska cierpliwość :D. Pytam z ciekawości bo dłubie przy F-16F block 60 i się zastanawiam czy coś do niego dokupić/spróbować wydłubać samemu czy tak na leniwca z pudła jak leci. W sumie to ma być niby taki model szkoleniowy więc nie wiem czy jest sens wydawać na dodatki tym bardziej jak określa się je mianem masakry :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
artek81
 
Posty: 124
Dołączył(a): piątek, 1 sierpnia 2008, 12:19

Poprzednia strona

Powrót do Lotnictwo - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości