Strona 8 z 8

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 23:29
przez karambolis8
F-16C będzie miał jutro galerię, dalej będę prowadził już tylko warsztat F-16D

Części składowe dyszy. Chyba trochę przesadziłem z przepaleniami. Do zmycia i pomalowania już 3 raz.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Moja kratka wentylacyjna. Chyba nie jest źle.

Obrazek

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: wtorek, 26 maja 2015, 23:32
przez Solo
Faktycznie, zbyt mocne te przepalenia troszkę.
A sama dysza znakomita.
Czyli jeszcze raz: wewnętrzna część to titanium przecierane aluminium, tak?
A samo wnętrze? To biel i czarny wash? Czy jakoś inaczej?

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: środa, 27 maja 2015, 00:04
przez karambolis8
Solo napisał(a):wewnętrzna część to titanium przecierane aluminium, tak?
A samo wnętrze? To biel i czarny wash? Czy jakoś inaczej?


2xTak. Dokładnie Dark Wash Miga. Wnętrze jeszcze będę kończył. Brakuje mi takich smug
Obrazek

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: wtorek, 12 stycznia 2016, 11:56
przez karambolis8
Witam.

Od ostatniej wrzutki było trochę postępów. Dorobiłem troszkę detali w kabinie.

Obrazek

Poza tym ponitowałem kadłub, ale nie udało mi się uchwycić na zdjęciach.

Myślę, że dyszę można uznać za skończoną. Może najdą mnie jeszcze jakieś pomysły, bo do wklejenia w model droga jeszcze długa, ale obecnie jestem z efektu zadowolony.

Obrazek
Obrazek

AGM-154C ArmaHobby w podładzie. Zostało poprawić linie podziału na rogach i wkleić blaszki.
Obrazek

Własne odlewy pylonów z Tamki. Generalnie nie wyszło źle. Jedynie na tylnej krawędzi mam pęcherzyki powietrza w odlewie. Probowałem to szpachlować, ale się wykrusza. Potraktuję to CA, jak się nie uda, to będę musiał poprawić formę i odlać jeszcze raz.
Obrazek

AGM-154 z biżuterią. Podoba mi się w takiej kolorystyce, aż żal malować ;)

Obrazek

Blaszki przeszlifowałem przed malowaniem papierem 800, żeby podkład się lepiej trzymał. ArmaHobby stosuje mosiądz do swoich fototrawionek. W tym przypadku jest to bardzo wygodne, mosiądz jest znacznie bardziej sztywny, niż miedź i na takie lotki nadaj się idealnie.

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: środa, 13 kwietnia 2016, 00:26
przez karambolis8
Witam.

Od dłuższego czasu męczyłem się z wykonaniem wyrzutników flar i dipoli. Niestety nic nie wymęczyłem poza brzydkimi dziurami w kadłubie. Udało się niedawno zamówić fototrawione chaffsy, więc może w końcu uda mi się zamknąć kadłub.
Obrazek
Obrazek

I rzut oka na kokpit.
Obrazek

Pozdrawiam,
Adam

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: sobota, 10 marca 2018, 21:00
przez artek81
potez napisał(a):kokpit masakra jest. Od 3 tygodni właśnie robię panel do kabiny bo to co dał Aires to masakre, bezkształtne gluty po prostu :-/


Poleciłbyś go niedoświadczonej osobie?? Czy byłaby to strata pieniędzy i nerwów??

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: niedziela, 11 marca 2018, 02:16
przez potez
Jak masakra, to jak można polecić komus niedoświadczonemu?
chyba, że chce być doświadczony przez airesa 8-)

Re: F-16C blk 52+ Tigermeet 2011 1:48 Hasegawa + Aires

PostNapisane: niedziela, 6 maja 2018, 11:26
przez artek81
potez napisał(a):Jak masakra, to jak można polecić komus niedoświadczonemu?
chyba, że chce być doświadczony przez airesa 8-)


No nie wiem zależy co tu jest bardziej potrzebne czy jakieś konkretne umiejętności żeby to spasować czy po prostu anielska cierpliwość :D. Pytam z ciekawości bo dłubie przy F-16F block 60 i się zastanawiam czy coś do niego dokupić/spróbować wydłubać samemu czy tak na leniwca z pudła jak leci. W sumie to ma być niby taki model szkoleniowy więc nie wiem czy jest sens wydawać na dodatki tym bardziej jak określa się je mianem masakry :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: