przez greatgonzo » poniedziałek, 1 maja 2017, 19:37
Może. Jak mówiłem nie wiadomo. Istnieją przesłanki, że w tych wczesnych seriach zabezpieczeń było mniej, a może nawet wcale, poza dźwigarem. Później pojawia się ich więcej i konkretniej wiemy dopiero przy późniejszych D. Ale wiemy też, że NAA musiało wycofać się z oszczędności (oficjalnie zatwierdzonych) i zwiększać zabezpieczenia ze względu na sygnały o problemach z korozją. No to żeby coś dodać, to musiało czegoś nie być. Moim zdaniem ilość ZCY we wczesnych B była znikoma, lub żadna poza dźwigarem. Ale to tylko przypuszczenie bazujące na poszlakach.
Fotele SJ, jak dla mnie są podobne do siebie tylko w kontekście fotela WMA, który ma kompletnie inną konstrukcję. Między sklejkowym, a metalowym różnicę widać na pierwszy rzut oka. Ale to nie moja sprawa. Z innych nie moich spraw to nie widzę uzasadnienia dla malowania płyty pancernej na BG. Ani w instrukcjach, ani na zdjęciach, jak choćby na tym wyżej.