Krystian Ciechowicz napisał(a):Witam.
Tomku, prawdopodobnie powinna być RLM 66, jeszcze nic straconego.
albert - to że RLM 66 jest nieco ciemniejszy od RLM 02 to jakiś skecz. To zupełnie inny i dużo ciemniejszy kolor. Czy właściwym, ta panel przyrządów powinien być RLM 79 ?? Pierwsze słyszę.
Może czas, żeby eksperci zabrali głos ... Kuba ?? Olek ??
Pozdrawiam
K.
albert091283 napisał(a):Z resztą kolory i opisy gdzie, jaki kolor był stosowany jest w tej tabeli, którą podałem wcześniej.
Dlaczego tak było?? A no, dlatego że pod koniec kampanii w Afryce podobnie jak pojazdy pancerne i ogólnie sprzęt wojskowy, samoloty Niemcy przerzucali w kolorach europejskich i na miejscu były przemalowywane na kamuflaż pustynny. i raczej nikt nie miał czasy na to żeby bawić się w malowanie wnętrza.
albert091283 napisał(a):Masz sswiętą rację z ty że kolorystyka a dokładniej odcienie farby stosowanej na początku wojny a pod jej koniec różniły się nieznacznie z powodu zmiany technologji prodykcji farb lotniczych
mianowicie na początku wojny farby były wielo warstwowe natomiast pod koniec wojny dla zmniejszenia wagi i kosztów produkcji smolotów opracowano jedno warstwową farbę. Ale więce możecie poczytać w tym temacie.
net_sailor napisał(a):Uważam, że po prostu trzeba się podeprzeć aktualnymi wytycznymi, które od listopada 1941 r. zalecały malowanie wnętrza kabiny na RLM 66 zamiast wcześniejszego RLM 02 (przy czym przepis najpewniej sankcjonował istniejące już zwyczaje niektórych wytwórców). Jeśli da radę ustalić czas i miejsce wyprodukowania tego egzemplarza to można by było spróbować ustalić właściwą kolorystykę wnętrza, a jeśli nie to widoczny w modelu RLM 02 jest równie prawdopodobny jak RLM 66.
artro219 napisał(a):Ooooo idzie wiosna, bociany wylądowały
Kuba Plewka napisał(a):Ano, tylko wiesz co mnie hamuje przed poleceniem z czystym sercem Schwarzgrau? To, że tam było płótno i te rurki kontrukcji. I zupełnie nie wiem czemu, ale swędzi mnie po lewej stronie nos podpowiadając, że tam 02 byłoby zupełnie na miejscu.Tablica, drążek, fotel, może podłoga RLM 66 ale rurki i płótno 02.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości