Dzięki.
Postaram się zrobić fotki od spodu dziś wieczorem, jeśli koniecznie chcecie zobaczyć te bibułki (żadna rewelacja, to było mniejsze zło, zasłonięcie beznadziejnych sufitów i widocznej linii łączenia skrzydła z kadłubem).
Ciemny spód steru kierunku jest wyraźnie widoczny na zdjęciu tego samolotu (np. cz.3 monografii AJ-Press), nie ma możliwości, żeby to był jakiś cień. Widać wyraźnie różnicę kolorów na linii łączenia steru z tyłem kadłuba. Widać tam też te monstrualne okopcenia (czy to było na węgiel???).
Przewody hamulcowe... Cóż, model miał być OOB, przewody padły ofiarą tego założenia.
O spasowaniu napisałem w projekcie grupowym, w skrócie mówiąc - innych kłopotów raczej nie było.
Okopcenia... Mam mieszane uczucia, użyłem pigmentów Tamiya, są bezpieczne, bo "odwracalne", ale efekt jest faktycznie trochę gorszy od umiejętnego, lecz zawsze stresującego, malowania mgiełką "smoke". Ale też nie rażą mnie tak bardzo. Ciekaw jestem, co inni o nich sądzą, bo na razie zdania widzów są podzielone po połowie
To nie dwupłat, ale następny już będzie - Nieuport 16 Alberta Balla (już jest na warsztacie)
Namarie...