K.Y.Czart napisał(a):
lejgo_inc napisał(a):Obicia może faktycznie ciut mocne w porównaniu z okopceniami od rur wydechowych
greatgonzo napisał(a):Stąd w zestawach powtarzać się będą ciekawostki takie jak łom na drzwiach w MkI, czy tłumik ognia na lufie Browninga, które same w sobie błędem przecież nie są.
Zawsze przyjemnie popatrzeć na fajnie zrobionego Spitfire.
OK, pas Sky w innym odcieniu niż spód można wytłumaczyć, ale warto by to podeprzeć kołpakiem i uwiarygodnić malarsko (czyż nie wspominałeś w innym wątku czegoś o uwagach na przyszłość? ).
lejgo_inc napisał(a):Obicia może faktycznie ciut mocne w porównaniu z okopceniami od rur wydechowych (nie znam się), za to ładnie się syfek błyszczy przed kabiną
Dark green troszkę trawiasty wyszedł, nie?
Grzegorz2107 napisał(a):No pięknie, pięknie, ale dlaczego cały wysiłek zniweczony tym złym położeniem kalkomanii? Kokarda na kadłubie jest dużo za nisko. Czyżby nasz wróg Pospiech???
greatgonzo napisał(a):Dlaczego? To pytanie także do Huberta, naturalnie.
greatgonzo napisał(a):O ile nie widzę nic złego w idei zużytego i okopconego myśliwca z okresu walk o Brytanię to trudno mi się zgodzić, że jest to wizja jedyna.
K.Y.Czart napisał(a):do wczesnego kamuflażu DG/DE zwykle używam H30 (dark green). W dla późniejszych H163.
greatgonzo napisał(a):K.Y.Czart napisał(a):do wczesnego kamuflażu DG/DE zwykle używam H30 (dark green). W dla późniejszych H163.
A dlaczegóż to taka ekwilibrystyka? Tłumacz się nam zaraz ! Dwa różne Dark Green?
greatgonzo napisał(a):W pierwszej chwili myślałem, że jakaś nowa teoria o zmianie odcienia Dark Green, a potem że kombinujesz z odzwierciedleniem zmian gładkości farb w RAF.
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości