Polikarpow I-16 typ 24,ICM,1:72

Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Polikarpow I-16 typ 24,ICM,1:72

Postprzez zenon-król woźnych » wtorek, 24 sierpnia 2010, 12:13

Witam!To moja pierwsza galeria na tym forum więc proszę o litość(modelarstwem zajmuje się od 7 lat i wciąż jestem początkujący :oops:). Przedstawiam jedną z moich ostatnich prac:jest to Polikarpow I-16 typ 24 z 72 SAP.Maszyną tą latał S.Surjenko.Model wykonałem prosto z pudła.Planuję dorobić jeszcze okopcenia w niektórych miejscach.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No cóż,nie mam się czym chwalić... :oops:

Proszę poprawić zdjęcia, aby były zgodne z regulaminem. Pierwsze zmodyfikowane dla przykładu.
Już chyba jest dobrze.
Avatar użytkownika
zenon-król woźnych
 
Posty: 511
Dołączył(a): poniedziałek, 15 marca 2010, 22:09
Lokalizacja: Rzeszów

Reklama

Re: Polikarpow I-16 typ 24,ICM,1:72

Postprzez Aleksander » wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:22

Nie przesadzaj - tyle tylko, że zdjęcia mało czytelne, więc niewiele można rzec merytorycznie. Czy jeteś pewien koloru śmigła? Wydawało mi się, że były czarne.
Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
Aleksander Górski
..."be yourself, no matter what they say"...
Avatar użytkownika
Aleksander

Animal Planet
 
Posty: 7973
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 18:14
Lokalizacja: "Miasto Meneli"

Re: Polikarpow I-16 typ 24,ICM,1:72

Postprzez Slash » wtorek, 24 sierpnia 2010, 17:48

Należą Ci się gratulacje, że w ogóle skończyłeś ten model :!: Miałem ochotę zrobić z ICMu małą rodzinkę Iszaczków, jednak po jednym I-15 limit cierpliwości się wyczerpał. A tak poza tym to linia podziału kolorów na krawędzi natarcia trochę postrzępiona jednak.
Avatar użytkownika
Slash
 
Posty: 3046
Dołączył(a): środa, 28 maja 2008, 17:50

Re: Polikarpow I-16 typ 24,ICM,1:72

Postprzez Kamil Feliks Sztarbała » wtorek, 24 sierpnia 2010, 18:55