Slash napisał(a):To co się rzuca w oczy to klej którym przykleiłeś zagłówek do owiewki (...)
pik napisał(a):Fajne i rzadko spotykane malowanie G-10! Właśnie kończę tego Revella i zastanawiam się nad wyborem oznaczeń, bo te z zestawu jakoś do mnie nie przemawiają (są prawdopodobnie tylko fantazją producenta).
Ale wracając do meritum, to szkoda że nie poszperałeś w literaturze. Ten konkretny egzemplarz G-10 pochodził z przeróbki G-6 i w przeciwieństwie do twojego modelu miał małe wytłoczenia na koła na górnej powierzchni skrzydeł oraz posiadał maszt antenowy. Wyraźnie widać to na zdjęciu:
Patrząc na to zdjęcie widać też, że przedobrzyłeś z washem i przybrudzenia są zdecydowanie przesadzone.
Życzę powodzenia przy kolejnych modelach!
Slash napisał(a):zdaje się z obrysem łopat śmigła coś jest nie tak
pik napisał(a):Ale wracając do meritum, to szkoda że nie poszperałeś w literaturze. Ten konkretny egzemplarz G-10 pochodził z przeróbki G-6 i w przeciwieństwie do twojego modelu miał małe wytłoczenia na koła na górnej powierzchni skrzydeł oraz posiadał maszt antenowy. Wyraźnie widać to na zdjęciu:
pik napisał(a):Cytowana książka jest w miarę świeża, pochodzi z 2001. Podpis jest dość szczegółowy i głosi że maszyna pochodzi z II./NJG 11, zdjęcie wykonano w kwietniu 1944 na lotnisku Fassburg i że ten egzemplarz G-10 został przebudowany z płatowca Bf 109 G-6 w październiku 1944, w fabryce Regensburg.
Ewentualne swoje uwagi możesz przesłać do Eagle Editions, zapewne poprawią tekst w kolejnym wydaniu.
pik napisał(a):Cytowana książka jest w miarę świeża, pochodzi z 2001. Podpis jest dość szczegółowy i głosi że maszyna pochodzi z II./NJG 11, zdjęcie wykonano w kwietniu 1944 na lotnisku Fassburg i że ten egzemplarz G-10 został przebudowany z płatowca Bf 109 G-6 w październiku 1944, w fabryce Regensburg.
Ewentualne swoje uwagi możesz przesłać do Eagle Editions, zapewne poprawią tekst w kolejnym wydaniu.
Okrach napisał(a):Dwa zdjecia z publikacji OW Kagero autorstwa Krzysztofa Janowicza (Tom I, Monografia Messerschmitt 109 G/K, strona 31) z roku 2005 pokazuja amerykanskiego zolnierza pozujacego przy tej maszynie z podpisem II./NJG 11 lotnisko Fassburg kwiecien 1945.
Okrach napisał(a):Co do jednego się zgodze - bable na skrzydlach przedstawilem w moim modelu blednie. Powinny byc takie jak w G-6. Z fotografiami się nie dyskutuje.
Okrach napisał(a):Wedlug mnie zarowno zdjecie z Wagle Editions jak i z Kagero pochodza z roku 45
Kuba P. napisał(a):
ps - tej książki Kagero (tom I Bf 109 G/K) nie napisał Pan Krzysztof Janowicz
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 84 gości