Dziękuje Koledzy za komentarze szczególnie te krytyczne, zdjęcia robiłem takim aparatem który niezbyt dobrze oddaje kolory przy sztucznym oświetleniu. Pewnie dlatego na kilku zdjęciach widać różny odcień khaki nawet zielonkawy
.
Co do brudzenia były to pierwsze moje próby, z jednych byłem zadowolony bardziej z innych mniej. Poprawiać takie rzeczy jest niezmiernie trudno. Co do krawędzi natarcia śmigła na którą zwrócił uwagę Wojtek, mam kilka zdjęć polskich i rumuńskich niestety dość słabych jakościowo na których widać tą krawędź błyszczącą.
shivadog napisał(a): Pękła Ci kalka z szachownicą na spodzie prawego skrzydła?
Tak, stało się to po lakierowaniu końcowym matem niestety poprawiłem dopiero po sesji zdjęciowej, też zwróciłem na to uwagę dopiero na zdjęciu...
tomek_chacewicz napisał(a):...Napisz jeszcze jak malowałeś kolektor spalin
Ten pierścień malowałem przed przyklejeniem do osłony. Najpierw podkład Gunze, potem mieszanka SM02 Gunze z brązową serii C (można mieszać te kolory). Potem zużycie powierzchni wykonałem pigmentami Miga i ich Fixerem. Po zaschnięciu poprawiałem pędzlem zamoczonym w benzynie ekstrakcyjnej takim lekko wyschniętym, przecierając krótkimi pociągnięciami.
K.Y.Czart- trochę podciągnąłem kontrast, dlatego biały jest taki "czysty".
Jaho63 napisał(a):Z wymienionych przez przedmówców drobiazgów, poprawiłbym na pewno tę osłonę płozy ogonowej.
Wierz mi poprawiłem to potem, niestety zdjęć nowych nie zrobię bo modelu nie mam od ponad roku.