Czarny napisał(a):Miałem i chciałem się z tobą nimi podzielić, ale niestety nie można. Miłej lektury SF z tylnego rzędu życzę.
Grzegorz2107 napisał(a):Jakiś czas temu poszukiwałem bardzo wytrwale okopceń na skrzydłach Spitfire, które z oczywistych powodów powinny być na nim widoczne, a w żaden sposób nie udało mi się ich odnaleźć mimo przeglądnięcia setek zdjęć. Coś gdzieś tam majaczyło, ale nigdy na tyle wyraźnie, żeby móc się na tym wzorować, a tym bardziej zgromadzić jakiś materiał do porównań.
K.Y.Czart napisał(a):
Grzegorz, a ja przeglądając książki z pewnym zdziwieniem stwierdziłem, że takie ślady kopcia na górnych powierzchniach skrzydeł Spitfira są bardzo dobrze widoczne na jednej z najlepiej obfotografowanych piątek "b", czyli QJ-S (R6923), )
spiton napisał(a):Myślę, że ślady po strzelaniu były wycierane. W wielu wspomnieniach można przeczytać, że rozpoznawano, kto walczył, właśnie po okopconych wylotach działek. Co oznacza, ze te co nie strzelały były czyste, a te co strzelały były intensywnie usyfione.
spiton napisał(a):zmniejsz ogniskową i zwiększ głębie ostrości ,-))
topik77 napisał(a):Tej bocznej pokrywy silnika naprawdę się nie da na jedno zdjęcie założyć??
K.Y.Czart napisał(a):
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości