Grzegorz2107 napisał(a):greatgonzo napisał(a):Zgoda.
Jednak chyba należymy do wymierającego gatunku
Bez wnikania w wartość postaw, moim zdaniem stan gatunku był, jest i będzie constans.
Grzegorz2107 napisał(a):greatgonzo napisał(a):Zgoda.
Jednak chyba należymy do wymierającego gatunku
Aleksander napisał(a):A co do drugiego - ja, akurat, chylę czoła, bo JA pewnie bym aż tak się w ten temat nie zagłębiał.
Tym bardziej doceniam tą pracę.
K.Y.Czart napisał(a):Olku, może być też tak, że zrobię jednak Tucka, tylko "obdartego". Napiszę po wszystkim jakieś oświadczenie . Masz gdzieś relację ze swojej budowy? Też bym coś podpatrzył.
Aleksander napisał(a):Na razie więc jeszcze mocno wstępnie i nie ma co pokazać - ale od czasu rozgrzebania (już prawie na ukończeniu) płóciennego Hurricane Mk I ten samolot zaczął mi się podobać - dość, że powstaje jeszcze jeden z Airfixa, a ten z PCM będzie uwerturą przed Trumpeterem w 1/24.
K.Y.Czart napisał(a):Tymczasem, na do widzenia - obrazek Spita po turbo liftingu* )
K.Y.Czart napisał(a):A widzisz.... No, ale skoro Angole oblepiali Spitfiry groszkami, w celu sprawdzenia wpływu wypukłych nitów na sprawność aerodynamiczną płatowca, to może odkryli też niekorzystny wpływ kopcia prochowego na czystość przepływu powietrza i tym samym siłę nośną skrzydła. I może w efekcie nakazali stosowną dyrektywą obowiązkowe, okresowe szorowanie górnych powierzchni płata?
ps. chyba morwą?
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości