kkrop napisał(a):Po tych dwóch modelach przekonałem się, że modelarstwo to fantastyczna sprawa.
dymuwa napisał(a):po pierwsze, kalkomanie należy nakładać na błyszczącą powierzchnię, najlepiej pokrytą lakierem Gloss
dymuwa napisał(a):równie dobrze kładą się na ocet czy denaturat, dosłownie masz efekt wgryzania się kalkomanii w nierówności;
dymuwa napisał(a):popełniłeś szereg błędów merytorycznych:
- zamalowane ognie pozycyjne - lewy, prawy i tylny;
dymuwa napisał(a): nigdy nie widziałem angielskiego fotela w takim kolorze. Fotel był robiony z duraluminium, Anglicy malowali go w kolorze wnętrza, czyli odcienie zieleni. Brązowe były najwyżej skórzana poducha na plecach pilota i zagłówek
dymuwa napisał(a): rury wydechowe są koloru jak na Twoim modelu najwyżej w zakładzie produkcyjnym. Obejrzyj rurę wydechową dowolnego samochodu - ma charakterystyczny rdzawy kolor;
dymuwa napisał(a):- no i ślady eksploatacji - okopcenia, brudzenie itp.
Kuba P. napisał(a):...Mam nieco odmienne zdanie, pozwolisz...
Kuba P. napisał(a):Stal wydechu powinna być własnie wypalona, przyciemniona i może okopcona ale bez rdzy!
Rubber Duck napisał(a):rzepraszam, ale to chyba różnie mogło być? Nie żeby zaraz ruda żelaza, ale choć troszkę, gdzieniegdzie? Czy nie? W ogóle nic?
Kuba P. napisał(a):Możemy o tym w innym wątku pogadać...
Kuba P. napisał(a):Niekoniecznie, ja kładę prosto na Tamiye które są matowe lub satynowe. Srebrzenia nie ma.
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: donalyah00 i 41 gości