Aphar napisał(a):Bf-109 miał działko strzelające przez piastę, wał śmigła. W związku z tym otwór w kołpaku chyba nie powinien być zaślepiony. Zastanawia mnie, dlaczego w większość modeli jest? Widać to np. u Ciebie na pierwszym zdjęciu.
Tomasz Dzieciątkowski napisał(a):Aphar napisał(a):Bf-109 miał działko strzelające przez piastę, wał śmigła. W związku z tym otwór w kołpaku chyba nie powinien być zaślepiony. Zastanawia mnie, dlaczego w większość modeli jest? Widać to np. u Ciebie na pierwszym zdjęciu.
Ale nie wersja E. Działko strzelające przez piastę miały samoloty wersji F, G i K.
Voltan napisał(a):Niektóre wersje E miały działko strzelające przez piastę śmigła, natomiast E1 nie miał. Szpiczasty kołpak występował w późniejszych "Emilach".
Tomasz Dzieciątkowski napisał(a):Voltan napisał(a):Niektóre wersje E miały działko strzelające przez piastę śmigła, natomiast E1 nie miał. Szpiczasty kołpak występował w późniejszych "Emilach".
Wersja, nie wersje. Działko strzelające przez blok silnika miał Bf 109 E-2. Występowały jednak problemy drgań przy strzale i serię zakończono po wyprodukowaniu 17 do 22 egzemplarzy.
Jacek Bzunek napisał(a): Nie wiem jak otarcie łopat śmigła ma się do rzeczywistoście ......
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości