North American P-51 D Mustang, ICM 1:48

Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

North American P-51 D Mustang, ICM 1:48

Postprzez Marcin A. » czwartek, 15 maja 2008, 19:17

Witam

Przedstawiam zdjęcia modelu P-51 D Mustang w skali 1/48 firmy ICM.
Samolot należał do 487th FS z 352nd FG ,latał na nim najpierw Kapitan Raymond Littge , a potem Ryssel Ross.

Zapraszam do oglądania i komentowania.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


:arrow: I jeszcze jedno ;o)

Obrazek


Pozdrawiam :)

tu też popraw fotki
PD
Ostatnio edytowano piątek, 16 maja 2008, 17:04 przez Marcin A., łącznie edytowano 3 razy
Marcin A.
 

Reklama

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez Timi » czwartek, 15 maja 2008, 20:19

Przydałby się wyraźniejsze zdjęcia i trochę więcej o samym modelu, czym malowany itp.
Na tym co widać to jest nieźle
pozdrawiam
Tomasz Modłasiak
(a) Bułki (i tak) nie pikają!!

http://timimodelfactory.blogspot.com/
Avatar użytkownika
Timi
 
Posty: 1614
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 15:49
Lokalizacja: Częstochowa[K.M. Rozbitek:]

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez Speedking » czwartek, 15 maja 2008, 21:40

Ogółem sprawia bardzo dobre wrażenie, mam tylko 2 zastrzeżenia:
- "okopcenia" za wydechami bardziej jak smugi po oleju wyglądają (szczególnie z lewej strony)
- opony coś się wgniotły w złym miejscu ;o)

Tak poza tym to super wygląda na tym tle!
Avatar użytkownika
Speedking
 
Posty: 487
Dołączył(a): poniedziałek, 7 stycznia 2008, 01:38
Lokalizacja: Warszawa

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez Marcin A. » czwartek, 15 maja 2008, 22:05

Cześć

Model malowany był metalizerem Humbrola -polished steel alluminium.Kalki pochodzą z monografii Kagero-techmod , wspaniale się kładą.Sam model to jak wiadomo podróba Tamki, szkoda że kiepska, dużo szlifowania.Myślę że zdjęcia są wyraźne mogę dorobić, tylko na co zwrócić uwagę?
Co do wgnieceń na oponach to prawda, ale cóż przyklejone , więc niechcę złamać goleni, a okopcenia, według mnie i dokumentacji to są jakie być powinny.

Pozdro ;o)
Marcin A.
 

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez RAV » czwartek, 15 maja 2008, 22:49

Chyba wznios płata wyszedł za mały...
Pozdrawiam
RAV
Obrazek
Avatar użytkownika
RAV
 
Posty: 3298
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 23:58
Lokalizacja: Wrocław

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez Marcin A. » czwartek, 15 maja 2008, 22:59

Chyba masz rację RAV, ale mało się to na żywo rzuca w oczy.

Pozdro :)
Marcin A.
 

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez Darek Trzeciak » czwartek, 15 maja 2008, 23:10

Marcin A. napisał(a):...a okopcenia, według mnie i dokumentacji to są jakie być powinny.

Okopcenia może tak ale wyciek na kadłubie z lewej strony już nie:-/ Chodzi mi o to jak się ma kąt wycieku do płaszczyzny postojowej. Popełniłem ten sam błąd :(
Niestety ale klapy "prosto z pudła" nadają się tylko do montażu w pozycji zamkniętej.
Pozdrawiam Darek
"Doświadczenie powiększa naszą mądrość, nie zmniejsza jednak naszej głupoty." - Josh Billings
***** ***
Avatar użytkownika
Darek Trzeciak
 
Posty: 2216
Dołączył(a): piątek, 21 września 2007, 23:23
Lokalizacja: EPWA

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez arturoo » piątek, 16 maja 2008, 21:27

Jeżeli mogę coś dodać to chyba osłony podwozia na postoju przy wyłączonej hydraulice powinny być otwarte.
arturoo
 

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez Seweryn » piątek, 16 maja 2008, 21:38

Darek Trzeciak napisał(a):
Marcin A. napisał(a):...a okopcenia, według mnie i dokumentacji to są jakie być powinny.


Niestety ale klapy "prosto z pudła" nadają się tylko do montażu w pozycji zamkniętej.


Dlaczego, czego im brakuje?
Seweryn
Avatar użytkownika
Seweryn
 
Posty: 2072
Dołączył(a): czwartek, 20 września 2007, 20:05
Lokalizacja: Ustroń

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez gzt » sobota, 17 maja 2008, 01:46

klapy w zestawie maja wycięcia aby pasowały w pozycji zamkniętej do kadłuba (pod kadłubem). W rzeczywistości górna powierzchnia klapy nie miała tego łukowatego wycięcia.
Należałoby to zaszpachlować przed montażem na płasko z górną powierzchnia klapy jeśli planujesz pozostawić je otwarte.
Grzegorz
Avatar użytkownika
gzt
 
Posty: 992
Dołączył(a): niedziela, 25 listopada 2007, 16:57
Lokalizacja: Massachusetts

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez Marcin A. » sobota, 17 maja 2008, 10:18

Witam

arturoo napisał(a):Jeżeli mogę coś dodać to chyba osłony podwozia na postoju przy wyłączonej hydraulice powinny być otwarte.


To już zależało od konkretnego egzemplarza w niektórych były otwarte w innych nie, ja wybrałem opcje zamkniętych ponieważ wnęki podwozia są dość ubogie.

Na te klapy to nie zwróciłem uwagi, inaczej to bym zaszpachlował.


Pozdrawiam :)
Marcin A.
 

Re: North American P-51 D Mustang ICM

Postprzez gzt » sobota, 17 maja 2008, 15:35

Oslony podwozia opadaly z czasem. Hydraulika przeciekala i silowniki po prostu tracily cisnienie jak samolot dluzej stal na ziemi. W tym przypadku samolot pokazales zaraz po wyladowaniu i oslony sa zamkniete :)

Ogolnie ladny model - z tego co widze wierna kopia Tamiya :)
Grzegorz
Avatar użytkownika
gzt
 
Posty: 992
Dołączył(a): niedziela, 25 listopada 2007, 16:57
Lokalizacja: Massachusetts


Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości