Voltan napisał(a):Górny płat, będący w położeniu wychylonym, rozumiem że to hamulec aerodynamiczny.
Czy takie położenie płata jest możliwe przy podwieszonych bombach?
Czy siłowniki wychylające płat miały taką moc?
Rozumiem że hamulec ten był używany do hamowania przy lądowaniu?
Czy w takim razie lądowano z ładunkiem bomb?
Voltan napisał(a):Coś nie tak jest z kołami, mam wrażenie że są pod złym kątem względem wzdłużnej osi samolotu. Zaznaczam od razu że nie znam tego samolotu, ale podwozie w samolocie z taka ilością podwieszeń powinno być chyba nieco bardziej ugięte, bo w tej chwili kąt wychylenia kół jest jak w maluchu bez silnika. Podsumowując chodzi kąt osi kół względem kadłuba, oraz o ugięcie podwozia pod wpływem ciężaru samolotu.
Voltan napisał(a):Górny płat, będący w położeniu wychylonym, rozumiem że to hamulec aerodynamiczny.
Voltan napisał(a):Czy takie położenie płata jest możliwe przy podwieszonych bombach?
Voltan napisał(a):Czy siłowniki wychylające płat miały taką moc?
Rozumiem że hamulec ten był używany do hamowania przy lądowaniu?
Czy w takim razie lądowano z ładunkiem bomb?
Solo napisał(a):
To o czym piszesz to po prostu blok skrzydeł, który był podnoszony w celu zmiany konta natarcia i zwiększenia siły nośnej samolotu. Tak jak pisał RAV
RAV napisał(a):Chodziło o zwiększenie kąta natarcia
Aleksander napisał(a):Model wyszedł całkiem, całkiem... Gratuluję. Popraw jedynie - o ile się jeszcze da - tylne mocowanie skrzydła - u Ciebie wystaje ponad kadłub, a powinno być płynne przejście - nie dałeś szansy w warsztacie na ten komentarz. Ale generalnie to detal, mozna z tym żyć.
Voltan napisał(a):Czy w takim razie lądowano z ładunkiem bomb?
Pozdrawiam,
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości