Ił-2M3 (Hobby Boss 1:72) prosto z pudełka

Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Ił-2M3 (Hobby Boss 1:72) prosto z pudełka

Postprzez witek613 » środa, 14 sierpnia 2013, 08:50

Witam wszystkich Modelarzy. Przedstawiam moją wizję samolotu Ił-2. Ponieważ jestem „pancerniakiem” nie mam zbyt dużego doświadczenia w budowie maszyn latających dlatego traktuje je jako modele czysto relaksacyjne (po kilku pojazdach wojskowych muszę zrobić coś ze skrzydłami). Sam model to znany i lubiany(?) Przez swoją prostotę Hobby Boss. Model robiony prosto z pudełka. Polskie barwy zaczerpnięte z planszy barwnej z Wings Palette. Obicia z braku doświadczenia i rozeznania ich położenia wykonałem na podstawie tekstury z symulatora Il-2 Shturmovik . Zdaję sobie sprawę w niedostatkach mojego wykonania ale model sprawił mi bardzo dużo przyjemności w jego budowie a to chyba jest najważniejsze w naszej pasji . Cały czas walczę z aparatem aby uzyskać choć zbliżoną jakość zdjęć do Waszych. Wszelkie opinie bardzo miło widziane.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam Witek
witek613
 
Posty: 219
Dołączył(a): środa, 27 maja 2009, 15:05

Reklama

Re: Ił-2M3 (Hobby Boss 1:72) prosto z pudełka

Postprzez Tofik » środa, 14 sierpnia 2013, 11:14

Od strony warsztatu mi się podoba. Sam bym lepiej nie zrobił :D . jedyna uwaga to to żz tego co się orientuje to Lotnictwo Wojska Polskiego nie używało wersji z 37mm działkami.
Jak słodko zostać świrem. Choć przez chwilę Choć przez chwilę łoOłoOoŁ
Tofik
 
Posty: 407
Dołączył(a): wtorek, 8 grudnia 2009, 21:22

Re: Ił-2M3 (Hobby Boss 1:72) prosto z pudełka

Postprzez piotr dmitruk » środa, 14 sierpnia 2013, 11:23