Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Bardzo fajny sposób prezentacji w tym jedno ze skrzydeł złożone.
Ostach napisał(a):Biała MM - nie polecam
Ostach napisał(a):Podczas próby zrobienia kapcia na kółku ogonowym zwinął mi się nad świeczką hak więc musiałem zrobić nowy z drutu.
Jacek Bzunek napisał(a):Olejną maluje mi się rewelacyjnie.
Ostach napisał(a):Podczas próby zrobienia kapcia na kółku ogonowym
No muszę na tym popracować. DziękiMariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Jedyne co mnie rzazi to wyglądajace nienaturalnie odrapania na łopatach śmigła.
Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Bardzo fajny sposób prezentacji w tym jedno ze skrzydeł złożone.
Pod koniec budowy, jak już się tak napatrzyłem no swojego i inne korsarze na forum to chciałem nawet demontować mechanizm składania. Ale przecież do pozycji złożonej trzeba było wyciąć kawałek poszycia to się powstrzymałem. Lepiej by wyglądał z rozłożonymi. Jeśli będę robić następnego to tylko z rozłożonymi. A ten to przynajmniej mniej miejsca zajmuje na półceJacek Bzunek napisał(a):A ja uważam dokładnie odwrotnie, oczywiscie to kwestia gustu.
Olejna. Ja przeżyłem dramat...Jacek Bzunek napisał(a):Akryl czy olejna? Olejną maluje mi się rewelacyjnie.
No w sumie racja. Pierwszy raz bawiłem się olejami i może rzeczywiście z deka się podpaliłem Ale powłoka mi tam wyszła beznadziejna - i jak widzę po komentarzach - brudzing skutecznie odwraca od tego uwagęPrzemoL napisał(a):Nie przekonują mnie te zabrudzenia od spodu, wygląda jakby dymił z każdej dziury, wziernika i spod każdej klapki.
eeeeeeeeeeeeeeeee co?greatgonzo napisał(a):Ta fota jest 'za Tobą'. Potwierdza niewielkie zużycie płatowca. To jednak, z kolei, występuje przeciwko Tobie. Zużycie kamuflażu mogło doprowadzać do ujednolicenia powierzchni ANA 607 i ANA 608 ale na świeżym płatowcu te różnice połysku powinny być widoczne. Zresztą ta cecha kamuflażu jest tak charakterystyczna, że zawsze warto jej poszukać. Według mnie znaczy .
No kapcia robiłem w takim celu, żeby kółko wyglądało realniej - żeby powierzchnia styku z podłożem była większa niż punkt. Opony podwozia głównego był podgrzewane i rozpłaszczane - co wymagało ekwilibrystyki - ich pozycja jest ustalona przez bolce od goleni i trzeba to było robić po wklejeniu całości w komory podwozia. Z tego też powodu właśnie ramię haka mi się zwinęło w kłębekgreatgonzo napisał(a):To zdanie zainteresowało mnie. Pamiętam z poszukiwań do budowy mojego Birdcage'a, że zdarzało się regularnie, że Korsarze stacjonujące na lądzie zachowywały swe lotniskowcowe kółka ogonowe z pełnej gumy. Tymczasem Ostach robi kapcia we wczesnym egzemplażu z założenia przeznaczonym do służby na pokładzie! Załączona fotka pokazuje, że ma rację. Ot ciekawostka.
Tak jest! Tylko, że czarnym i to chyba był błąd... Jakoś na siwo chyba powinienem.bartek piękoś napisał(a):Czy zapuszczałeś czymś linie na ciemnym niebieskim (mówię o 4 fotce od końca gotowego modelu)?
Jest tam trochę cieniowania żebrowania, nie wiem czy to widać...bartek piękoś napisał(a):gwiazda obok lśni niemal nieskazitelną bielą.
Ostach napisał(a):eeeeeeeeeeeeeeeee co?
Ostach napisał(a):Przy budowie następnego na pewno wykorzystam doświadczenia zdobyte przy tym.
trex73 napisał(a):Za mocne zabrudzenia na spodzie, gdybyś zrobił równie mocne okopcenia wyglądałoby to lepiej(wg mnie ) .
Gienek napisał(a):4) wnętrze kokpitu powinno być Cockpit Green (Dull Green) a nie IG
5) ramy wiatrochronu od wewnątrz czarne
6) osłona silnika powinna być szara
7) golenie podwozia - szare
8) wnęki podwozia głównego - białe (z przodu Salmon)
9) osłony wnęk białe
10) wnęka koła ogonowego - Salmon
11) konstrukcja wnętrza płata (widoczna po złożeniu) na pewno nie IG (Salmon?)
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości