karolkonw napisał(a):mówimy o twoim wyobrażeniu i oburzeniu że to niemożliwe:)
jesli niemożliwe to w TWOIM modelu tego nie bedzie
tymczasem w prawdziwym świecie:
napisz do nich że przesadzili z weatheringiem
ROBERT napisał(a):dranio a moze zacznijmy od tego ,ze pokażesz nam jak potrafisz sklejac i malowac modele i wtedy podyskutujemy
Kuba P. napisał(a):Te brązowe smugi nad silnikami też od zdejmowania pokryw?
dranio napisał(a):...
Kuba P. napisał(a):Te brązowe smugi nad silnikami też od zdejmowania pokryw?
ROBERT napisał(a):dranio napisał(a):...
ale ja juz sie z toba pożegnałem,prawda ?
dranio napisał(a):Nie, nie mam zakazu pisania - także w Twoim wątku.
Gdybyś się tak nie obrażał, modelarstwo redukcyjne miałoby się lepiej.
HK1886 napisał(a):dranio napisał(a):Nie, nie mam zakazu pisania - także w Twoim wątku.
Gdybyś się tak nie obrażał, modelarstwo redukcyjne miałoby się lepiej.
W zasadzie nawet nie o obrażanie chodzi.
W końcu pisać może każdy natomiast trochę śmiesznie brzmią takie opinie teoretyków...
Chociaż nie! Zaraz... powiesz, że kleisz tylko nie pokazujesz na forum bo po co. I wcale nie jesteś teoretykiem, bo robisz modele, że ho ho!
Wystarczy, że wspierasz dobry radami i feedbackiem. Rozumiem, że jesteś kolejnym przykładem modelaRZa, który rozpaczliwie boi się jakiejkolwiek krytyki bo mu to mięTKą psychę gniaŻDŻy.
dranio napisał(a):Chodzi mi tylko o istotę modelarstwa redukcyjnego: czy ma możliwie wiernie odwzorowywać rzeczywistość (konkretny egzemplarz w danym czasie), czy za wszelką cenę ma być "efektowne". Moim zdaniem chodzi o to pierwsze, co oczywiście w niektórych przypadkach nie wyklucza drugiego, ale nie jest z nim tożsame.
dranio napisał(a):Trochę mnie to dziwi
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości