Vickers Supermarine SPITFIRE Mk Vb, Revell 1/72

Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Vickers Supermarine SPITFIRE Mk Vb, Revell 1/72

Postprzez jacek596 » sobota, 26 marca 2016, 12:36

Witam, jestem nowy na forum wiec pozwolę sobie się przedstawić. Mam na imię Jacek, lat 21 i aktualnie studiuję. Postanowiłem podzielić się z Wami moim pierwszym "profesjonalnym" projektem za jaki się wziąłem. Padło na Spitfira Mk Vb ponieważ ostatnio zainteresowałem się tematyką Bitwy o Anglię :P Praca zajęła mi około 6 roboczogodzin, oczywiście z przerwami. Liczę na Wasze opinie(dobre i złe). Dodam że mój warsztat modelarski jest raczej amatorski tj. farbki akrylowe szkolne, stare pędzelki, jakieś nożyczki malutkie itp. :-> Liczę też na jakieś porady od Was, ponieważ planuję już kolejny projekt. Jeśli chodzi o podstawkę to wykonałem ją z deseczki od podstawki pod kwiatka oraz mchu. Mam nadzieję ze moja praca raczej przypadnie Wam do gustu :)
Pozdrawiam!



P.S. Wybaczcie kiepską jakość zdjęć.. no cóż fotografia to nie jest moja bajka :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
"Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few."
jacek596
 
Posty: 6
Dołączył(a): sobota, 26 marca 2016, 12:04

Reklama

Re: Vickers Supermarine SPITFIRE Mk Vb Revell 1/72

Postprzez Aleksander » sobota, 26 marca 2016, 13:24

Trudno cokolwiek powiedzieć, bo zdjęcia rzeczywiście nie są łatwe do oceny - niewiele widać.
Po pierwsze - mam pytanie - jesteś pewien kolorów kamuflażu? Wydaje mi się, że ten samolot powinien być od góry malowany w plamy Dark Green i Ocean Grey, a nie Dark Earth. Poza tym - działka powinny być w kolorze kamuflażu, nie czarne. Troszkę brakuje farby na ramkach osłony kabiny (prześwitują) i razi gruba antena drutowa, której w zasadzie na Spitfire Mk V już nie powinno być.
Ale potencjał jest, więc jeżeli moje marudzenie nie zniechęciło Ciebie, to dawaj dalej - to na prawdę jest fajne hobby!