Jest pas nie, ma pasa..... argumenty przyjęte.
Na zdjęciu które podesłałeś wyraźnie i ostro widać oba pasy, z przodu i z tyłu. Na tym co podlinkowałem widać wyraźnie i ostro pas z przodu, z tylu mało co widać. Jak dla mnie to powinienem mieć dość wyraźną granicę kolorów nad numerem 21 (jak na Twoim zdjęciu). Na maszynie z numerem 29 też mało co widać za kabiną, a przed wiatrochronem pas jest wyraźny i ciemny. Zgadzam się, zdjęcie nie jest najlepsze, ale mam trochę lepsze gdzieś na kompie gdzie na 29 też nie dużo widać za osłoną, a przed jest wyraźny pas. No ale to jest 29, a nie 21.
Wg różnych źródeł internetowych (np. recenzja na Hyperscale) -
after a LOT of research and talking to many pilots from the 333rd it appears that Short Snorter was applied later AFTER the black yellow zebra stripes were added in June 1945, ale Twoje zdjęcie ma numer 21 więc Dzbanek musi mieć pasy na ogonie. Pytanie teraz jest czy ma Short Snorter art namalowany z drugiej strony kadłuba?? Czy zdjęcia były robione mniej więcej w tym samym czasie?
zegeye napisał(a): Czemu więc dałeś trzy ? Czy na podstawie instrukcji?
Ouch, ouch.... odpowiedź jest prosta, z rozpędu
A tyle razy je złamałem....