Dzięki za miłe słowa. Obdrapany ciut może faktycznie za bardzo na tej osłonie. Oczywiście miało być tyci tyci, ale jak zwykle brakło wyczucia. Na kadłubie się już pilnowałem.
marco2607 napisał(a):...trochę kontrowersji jest w powierzchniach sterowych , na zdjęciach z epoki widać tylko rożnicę na kadłubie .
Przydało by się dołożyć linkę i hak do lądowania.
Przyjąłem z góry że wszystkie powierzchnie płócienne były w takim samym kolorze. Co do haka do jest złożony zaraz przed kółkiem ogonowym. A linka to gdzie powinna być bo nie zwróciłem nigdzie na to uwagi.
skusz napisał(a):Ładna Zerówka, podoba się. Trzeba by się zapytać znawców, czy maszt antenowy nie był przypadkiem drewniany?
Właśnie czytałem gdzieś że był bambusowy. No ale chyba malowali go...
Dominik napisał(a):... No i następnym razem weź Reisena z Tamy. Sama przyjemność i bezproblemowość.
Airfix siadł dlatego, że miałem go za grosze jak Bfa 109 kupowałem. Ale siadł dobrze, tak że inne Japończyki się na pewno pojawią, niewykluczone że jakieś zielone Zero ;) a wtedy i legendarna Tamka.
Aleksander napisał(a):...
... Jaki teraz "samuraj" idzie na warsztat?
Planuję zebrać wszystkie rodzaje samolotów jakie działały nad Pearl Harbour z lotniskowca Akagi. Na drugi ogień z Japończyków pewnie pójdzie Kate z Airfixa bo wygląda całkiem ładnie na inboxach, a to jeden z nowszych ich modeli. Będzie jeszcze Val, tyle że chyba godny uwagi jest jedynie ten z dragona, trudno dostępny swoją drogą... Ale wszystko po kolei. Muszę skończyć rozgrzebanego Fw 190, Me 410, Hurricana i chciałbym zejść z magazynu z Me 262 i 2x Bf 109. A na dniach pewnie będę miał swojego ulubieńca Hs 129
trzeba podgonić coś stan na półce z Niemcami bo tylko jeden Fw 190 stoi.