potez napisał(a):Nie miały.
Za Tomasz Szlagor "Spitfire - Obrońca Albionu" TW Historia 4/2018
"...Począwszy od 78 egzemplarza, drewniane śmigło dwułopatowe o stałym skoku zmieniono na metalowe trójłopatowe o dwóch stopniach skoku, dzięki czemu prędkość maksymalna samolotu na wysokości 18500 stóp wzrosła do 591km/h a pułap operacyjny zwiększył się do 34 400 stóp [10 500m]. Utrzymanie tak znakomitych jak na owe czasy, osiągów Mk.I w dłuższej perspektywie okazało się niewykonalne, ponieważ samolot doposażono w elementy zwiększające jego masę i opór powietrza, min. pancerną szybę na przedniej powierzchni wiatrochronu, stalowe płyty za fotelem pilota oraz przed zbiornikami paliwa i glikolu, a także transponder IFF...
potez napisał(a):Tempest z ciężarówką dodatków nadciąga: https://www.eduard.com/store/out/media/ ... 018-12.pdf
iras67 napisał(a):Ja kce silniczek jeszcze:-P.
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości