Strona 50 z 250

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: środa, 31 stycznia 2018, 16:28
przez Jurek Greinert
Bielik ok, ale Pucara to jest dla mnie hit

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: środa, 31 stycznia 2018, 18:48
przez Kukuruźnik
Jurek Greinert napisał(a):Bielik ok, ale Pucara to jest dla mnie hit

Dla mnie też. Brakowało Pucary do falklandzkiego kompletu.

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: czwartek, 1 lutego 2018, 09:21
przez Ralf_S
Marcowe zajawki:
HobbyBoss A-4M Sky Hawk ITEM No.: 81766 - ciekawe, czy będzie w standardzie Tunnana czy Tornado...
Osobiście wolałbym drugą opcję ;o)

Obrazek

Trumpeter L-39ZA Albatro Item No.: 05805

Obrazek

Wznowienie Hase (luty) - dawno nie było :mrgreen:

07463 Nakajima Ki44-II Otsu SHOKI (TOJO) w/40mm CANNON “47th Flight Regiment”

Obrazek

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 02:24
przez Jacek Bzunek
Newsleller Edka czyli wszystko to co Edek już zdążył obiecać plus kilka obrazków nowego airfixowego Fury. Ster kierunku znitowany na walrusowym poziomie, reszta bardzo podobała by się z 20 lat temu.
https://www.eduard.com/store/out/media/ ... 8-02en.pdf

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 13:17
przez Kuba P.
Jacek, spokojnie, poczekaj aż model wyjdzie.
Ja jakoś lubię Airfixy i myslę, że angielskiego tematu nie schrzanili.
Ich Spitfire I i V są nadal najlepsze na rynku, Hurricane chyba też lepszy od Hasegawy, mogliby wypuścić długie Hurki swoją drogą :)

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 13:30
przez Atlis
Kuba P. napisał(a):Jacek, spokojnie, poczekaj aż model wyjdzie.
Ja jakoś lubię Airfixy i myslę, że angielskiego tematu nie schrzanili.
Ich Spitfire I i V są nadal najlepsze na rynku, Hurricane chyba też lepszy od Hasegawy, mogliby wypuścić długie Hurki swoją drogą :)


Łatwo być najlepszym jak konkurencji nie ma. :)

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 13:49
przez Kuba P.
Atlis napisał(a):Łatwo być najlepszym jak konkurencji nie ma.


No jak nie ma, Spitfire I i V - Tamiya. Ubogie kabiny a w Mk V dodatkowo zły kształt owiewek pod działkami.
Hurricane - Hasegawa i tu źle zrobione podcięcie grzbietu tuż za kabiną i to niewesołe dzielenie kadłuba na powierzchni imitującej płótno.
Stuka - też Hasegawa, fajna ale uproszczone skrzydła i cieżko to poprawić.
Airfix nie jest taki zły, keep the faith! :)

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 13:59
przez CzarekB
Kuba, don't feed the troll.....

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: piątek, 2 lutego 2018, 14:30
przez Atlis
Kuba - no przecież mówię, konkurencji nie ma. Są tylko słabe i słabsze modele. Dobrych nie ma.

Airfix jest słaby.

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 3 lutego 2018, 01:49
przez Jacek Bzunek
Atlis napisał(a):Airfix jest słaby.

Zależy kto konkretnego Airfixa stworzył:
- Hurricane - jak na razie najlepszy na świecie chociaż linie podziału siekierą ciosane - jedyny jak na razie Airfix jakie zmagazynowałem do zrobienia kiedyś,
- Defiant - bliskiego spotkania trzeciego stopnia nie miałem ale (na fotach) sprawia wrażenie podobnego jakościowo do Hurricana,
- P-40B - jedno wielkie G jak ku..., pierwszy po całości brytyjską ręką zrobiony na terenie Wielkiej Brytanii - nie chwalili się tylko że były to lochy The Tower, drobiazg zewnętrzny uproszczony jak Veb Plasticard,
- Walrus - jest bardzo fajnie,
- Mustang - poodobno za detale zewnętrzne odpowiadał Jurand ze Spychowa.

W temacie Javelina, Venoma i Canberry nie wypowiem się.

Kuba P. napisał(a):Ja jakoś lubię Airfixy i myslę, że angielskiego tematu nie schrzanili.

Porównując Walrusa z Mustangiem coś na rzeczy jest.

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: sobota, 3 lutego 2018, 09:24
przez Atlis
No właśnie Jacek. Co z tego, że Hurricane jest poprawny jak linie podziału są ciosane? Mam cały model wyszpachlować i przeryć?

Nowa Stuka to samo. Wygląda na lepszą niż Italeri, ale linie 2x głębsze i szersze niż cokolwiek co za ostatnich 20 lat wyszło z Japonii... O Edku nie wspominając.

Sea Fury na zdjęciach w katalogu Edka wygląda średnio. Tak w temacie angielskich samolotów.

Ich wypusty są bardzo nie równe i zazwyczaj coś jest zwalone.

Może jak ktoś porównuje ich modele z ZTS, to faktycznie jest super. Ja porównuję do najlepszych i wtedy już tak kolorowo nie jest.

Airfix, Revell czy Italeri to u mnie producenci, którzy należą do grupy "unikać o ile to możliwe".

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 17:34
przez Kuba P.
Sorry Panowie ale to jest takie pieprzenie o liniach, ze strach.
Weźcie się przejdźcie zobaczyć jak wyglada prawdziwy samolot z tej epoki. Znam tylko jeden model, który w miarę trzymał klimat powierzchni i był to Jak 9P amodel żeby był śmieszniej to w skali 1:72. No ewentualnie Typhoon 1:24 Airfix na kadłubie tez coś tam fajnie ma porobione.

Ale co do zasady Airfix, Tamka czy ukochany Atlisa Eduard maja tyle wspólnego z realizmem co miś Uszatek z programem zoologicznym. Nie wiem czemu nikt nie chce zrobić całego modelu tak, jak on naprawdę.wyglada.

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 18:07
przez Jurek Greinert
Kuba P. napisał(a):Sorry Panowie ale to jest takie pieprzenie o liniach, ze strach.
Weźcie się przejdźcie zobaczyć jak wyglada prawdziwy samolot z tej epoki. Znam tylko jeden model, który w miarę trzymał klimat powierzchni i był to Jak 9P amodel żeby był śmieszniej to w skali 1:72. No ewentualnie Typhoon 1:24 Airfix na kadłubie tez coś tam fajnie ma porobione.

Ale co do zasady Airfix, Tamka czy ukochany Atlisa Eduard maja tyle wspólnego z realizmem co miś Uszatek z programem zoologicznym. Nie wiem czemu nikt nie chce zrobić całego modelu tak, jak on naprawdę.wyglada.

Masz rację, ten Jak w zasadzie nie miał linii tylko odwzorowanie paneli i nitów jak w oryginale. Piękną miał powierzchnię tylko problem był na łączeniach. On niestety nie pasował jak Tamka lub Edek i całą misterny wygląd szlag trafiał.
A tak poza tym to nikt by nie zarobił na wash'ach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 19:08
przez Atlis
Kuba P. napisał(a):Sorry Panowie ale to jest takie pieprzenie o liniach, ze strach.
Weźcie się przejdźcie zobaczyć jak wyglada prawdziwy samolot z tej epoki. Znam tylko jeden model, który w miarę trzymał klimat powierzchni i był to Jak 9P amodel żeby był śmieszniej to w skali 1:72. No ewentualnie Typhoon 1:24 Airfix na kadłubie tez coś tam fajnie ma porobione.

Ale co do zasady Airfix, Tamka czy ukochany Atlisa Eduard maja tyle wspólnego z realizmem co miś Uszatek z programem zoologicznym. Nie wiem czemu nikt nie chce zrobić całego modelu tak, jak on naprawdę.wyglada.


Nie wiem w czym jest Eduard moim ukochanym, ale chętnie posłucham. Wyrastając na lotnisku i kończąc studia na akademii lotniczej trochę samolotów też widziałem. I jeśli topowi producenci modeli mają daleko do wykonania powierzchni, to Airfix leży kompletnie. Tak samo jak cała reszta budżetowych marek o których wspominałem wyżej. Z resztą, gdzie ja wspominałem realizm? Więc luzik Kuba. :-)

Re: [1:48] Lotnicze nowości i zapowiedzi rynkowe

PostNapisane: niedziela, 4 lutego 2018, 19:58
przez Atlis
Wracając do nowości, Edek wrzucił rzuty z prezentacji nowości na ten rok zaprezentowane w Norymberdze.

Z 48 są Bf-109G-10 MTT i WNF, Fw-190A-3, A-5, A-8, A-8/R-2 I Tempest. Reedycje MiG-21, Starfightera, będzie też Typhoon Bubble Top.