walterek napisał(a):a czy ktoś laikowi od niemieckiego lotnictwa może wyjawić jak się ten nowy FW-190 A-5 Eduarda ma do staruszka A-5 Hasegawy?
1. Eduard jest cały ponitowany, Hasegawa goła.
2. Hasegawa ma niepoprawne panele prawa burta pod kabiną pilota (układ jest jak dla A-8). Do zaszpachlowania i nacięcia panelu wlewu paliwa w innym miejscu. Tu Eduard jest poprawny.
3. Hasegawa ma niepoprawny panel za skrzydłami na dole, na przejściu w tył kadłuba. Jest on o wiele za mały i ma niepoprawny obrys. Eduard ma w miarę dobry ten panel.
4. W Hasegawie do zaszpachlowania wlew paliwa lewa burta pod kabiną pilota nieco z tyłu. W tym miejscu Eduard jest OK.
5. Eduard ma dwa zbędne panele lewa burta przed kabiną pilota - do zaszpachlowania.
To tak do szybkiej korekty. Kuba pewnie bardziej obszernie omówi różnice.