Dominik napisał(a):Zazdraszczam tym, którzy robią shitstorm, że mają na to czas.
Dominik napisał(a):Zazdraszczam tym, którzy robią shitstorm, że mają na to czas.
skarga napisał(a):Nie chce krakać... ale... współpracuję z polską firmą, która robi wszystko żeby... nie sprzedawać do Polski! Dziewczynom z marketingu dziwnym trafem maile z Polski lądują w SPAMie, giną itp. Oczywiście za wszystko gorąco przepraszają... Ale niestety... własnie jest awaria maszyny ... Żeby pewnego dnia tak się nie stało w ARMIE.
potez napisał(a):pepociufakers napisał(a):
ps. jesli napiszesz, że to dowód na "kształt owiewki coś tam" to ja dalej nie widze, o co chodzi:)
to dowód na "kształt owiewki coś tam"
Chodzi o to , że owiewka w prawdziwym latającym samolocie jest elastyczna. I jak się ja pcha do tyłu to szyny, które ja prowadzą są coraz węższe, dzieki czemu owiewka nie lata do przodu i tyłu tylko hamuje ale za to zmienia szerokość. Ze zdjęc wchodzi że nie jest prosta w stanie zamkniętym tylko leciutko szersza z tyłu. Z tyłu w rynnie jest jeszcze zatrzask do trzymania jej w skrajnej otwartej pozycji. Taki pomysł mieli angliczanie. W spicie czy mustangu z Malcolm Hoodem na zdjęciach widać zatrzaski w szynie prowadzącej, można było blokowac owiewkę w położeniach pośrednich, boki miała równoległe, tutaj sprawę załatwia tarcie na skosie i rolki.
Nie wypowiadam się co do tego co zrobiła AH - bo 72 po prostu nie oglądam, pokazuję tylko, że szyny miały skos. Co do kształtu, obłości, profilu, kąta to juz niech sie ci co maja jakieś materiały konkretne wypowiedzą. Ja tylko zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości i jakości podrzuciłem ;o
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
Powrót do Lotnictwo - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości