BF 109 G-14AS

BF 109 G-14AS

Postprzez Mac Eyka » czwartek, 30 marca 2017, 10:44

Niestety nie znam się za dobrze na modelach Meśków 109.
A zapragnąłem zbudować wersję BF-109G-14 AS.
Bo odkryłem w swoich zbiorach kalki do fajowego, zdobycznego malowania tego samolotu z "10" na kadłubie.

Dokładnie to chodzi mi o pierwszy samolot od góry

Obrazek

Który model w 1/72 nadawał by się do wykonania tego samolotu.
Jest zestaw Academy 12454
Ale on się chyba różni od wersji AS

Podpowiedzcie mi czy jest możliwość sklecenia tego modelu bez wielkich przeróbek, mnóstwa piłowania i odpalania betoniarki ze szpachlówką
Z pozdrowieniami Samozwańczy Prezes Gildii Kręcących się Śmigiełek Maciek Poniatowski
Avatar użytkownika
Mac Eyka

Zimna Wojna 2
 
Posty: 3031
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 22:08
Lokalizacja: Ouagadougou w Burkina Faso

Reklama

Re: BF 109 G-14AS

Postprzez Kuba P. » czwartek, 30 marca 2017, 11:13

Czarna 10 to zwykły G-14, nie AS.

Obrazek
Avatar użytkownika
Kuba P.
 
Posty: 9398
Dołączył(a): niedziela, 11 listopada 2007, 00:07
Lokalizacja: Warszawa/Wodzisław Śl.

Re: BF 109 G-14AS

Postprzez Mecenas » czwartek, 30 marca 2017, 18:54

Sporą paletę zestawów ma do wyboru AZ Model. Wypraski wydają się być w miarę uniwersalne do późnych Meśków - dwa rodzaje osłon silnika, steru kierunku, stateczników poziomych, osłon na skrzydłach. Na moje oko da radę zrobić z niego G-14.
Pozdrawiam,
Michał Sindera
Avatar użytkownika
Mecenas

100-lecie Niepodległości
 
Posty: 4834
Dołączył(a): wtorek, 14 kwietnia 2009, 15:01
Lokalizacja: Bytom/Katowice

Re: BF 109 G-14AS

Postprzez Tomasz Dzieciątkowski » czwartek, 30 marca 2017, 20:16

Maćku, jeśli "czarna 10" to zwykła G-14 proponowałbym Ci jednak Academy. Na Twoje potrzeby wystarczy: nie będzie kosztować tyle, co FineMolds i nie urobisz się tyle, co przy shorcie AZ Models ;o)
If on my journey, should I encounter God, God will be cut...
Avatar użytkownika
Tomasz Dzieciątkowski
 
Posty: 988