Moderator: xenomorph
666OLO71 napisał(a):...
grzegorz75 napisał(a):Bardzo mi smuto jak patrzę na ten czołg bo klapy nad silnikiem bez rantu wpuszczane na gładko powinna być tylko szczelina .Kształt tej prostokątnej w porządku ale ta po prawej stronie (patrząc od tyłu modelu ) powinna być zbliżona do kwadratu. Obie powinny się otwierać do tyłu,żaluzje nad silnikiem z charakterystycznymi siatkami z prostokątnymi otworami na środku.Osłona wentylatora ta z tyłu po prawej w niej więcej połowie długości z podcięciem na trapezoidalną pokrywę wlewu tu jest prosta z trójkątną osłoną . Między zbiornikami na prawej stronie zawór awaryjnego odcinania zbiorników z zewnątrz.Przy włazie kierowcy od góry powinny być trzy pokrywy wlewów a tu są dwie, a za zipem przednim od strony kadłuba zbiornik do spryskiwaczy peryskopów kierowcy i przewód doprowadzający ciecz do nich. Inny układ zaczepów na tyle wieży ,i z tyłu po lewej stronie już nad zaokrąglonym błotnikiem mały zip. Są jeszcze różnice w zapięciach skrzynek i zipów ale to dla purystów . Zdjęć nie mam bo nie trzymam ich w lapku a po necie nie mam czasu teraz szukać (a do archiwum daleko ) więc wybaczcie ich brak. A zapomniałem inna konstrukcja rury do przepraw po dnie przeszkód wodnych .
666OLO71 napisał(a):Witam proszę bardzo klapy nad silnikiem bez rantu wpuszczane na gładko powinna być tylko szczelina .Kształt tej prostokątnej w porządku ale ta po prawej stronie (patrząc od tyłu modelu ) powinna być zbliżona do kwadratu. Obie powinny się otwierać do tyłu,żaluzje nad silnikiem z charakterystycznymi siatkami z prostokątnymi otworami na środku.Osłona wentylatora ta z tyłu po prawej w niej więcej połowie długości z podcięciem na trapezoidalną pokrywę wlewu tu jest prosta z trójkątną osłoną . Między zbiornikami na prawej stronie zawór awaryjnego odcinania zbiorników z zewnątrz.Przy włazie kierowcy od góry powinny być trzy pokrywy wlewów a tu są dwie, a za zipem przednim od strony kadłuba zbiornik do spryskiwaczy peryskopów kierowcy i przewód doprowadzający ciecz do nich. Inny układ zaczepów na tyle wieży ,i z tyłu po lewej stronie już nad zaokrąglonym błotnikiem mały zip. Są jeszcze różnice w zapięciach skrzynek i zipów ale to dla purystów . Zdjęć nie mam bo nie trzymam ich w lapku a po necie nie mam czasu teraz szukać (a do archiwum daleko ) więc wybaczcie ich brak. A zapomniałem inna konstrukcja rury do przepraw po dnie przeszkód wodnych . Pozdrawiam OLO
666OLO71 napisał(a):Moja wina dopiero na większym ekranie zobaczyłem ,że osłona wentylatora ma podcięcie.Siatki nad żaluzjami prawidłowe i mały zip z tyłu jest.Ale zauważyłem jeszcze i na zdjęciu dobrze to widać ,że osłona brezentowa armaty w naszych jest mocowana od przodu a nie z boku jak w modelu.Blacha osłaniająca ten brezent od góry powinna być gładka a nie z przetłoczeniem w formie X.
Powrót do Pojazdy wojskowe - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości