Sherman M4 pomoc

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Moderator: xenomorph

Sherman M4 pomoc

Postprzez Barrak » sobota, 6 stycznia 2018, 22:45

Witam,
Jestem początkującym modelarzem i poproszę o pomoc przy składaniu Shermana.

Model jest firmy Tamiya, dodatkowo dokupiłem do niego:
- lufę metalową z RB model
- elementy fototrawione Eduarda
- browninga M2 z RB model

Do tego dojdzie jeszcze lina holownicza i postaram się umieścić na czołgu wszelkiego rodzaju pakunki, plecaki itd.

Na chwilę obecną model wygląda jak na zdjęciach. Proszę osoby doświadczone aby rzuciły okiem i podpowiedziały co nieco gdyby okazało się coś nie tak :)

Z góry dzięki

Tutaj jest link do zdjęć, które można przybliżyć: https://www.fotosik.pl/u/Barrak89/album/2486369

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano sobota, 6 stycznia 2018, 23:05 przez Barrak, łącznie edytowano 2 razy
Barrak
 
Posty: 2
Dołączył(a): poniedziałek, 18 grudnia 2017, 21:03

Reklama

Re: Sherman M4 pomoc

Postprzez Atlis » sobota, 6 stycznia 2018, 22:51

Brakuje kółek. Mam nadzieję, że pomogłem.
Avatar użytkownika
Atlis
 
Posty: 2593
Dołączył(a): piątek, 25 marca 2016, 13:39
Lokalizacja: Rostock / Szczecin / Sliač

Re: Sherman M4 pomoc

Postprzez Marcin_Matejko » niedziela, 7 stycznia 2018, 13:22

Z Shermanami jest ten problem (w ogromnym uproszczeniu) że każdy był inny. Najlepiej więc podejść do problemu od historycznego zdjecia egzemplarza który konkretnie chcesz odtworzyć w miniaturze. Na tej podstawie łatwiej określić kierunek budowy modelu :idea: Oczywiście jak to ma byś model redukcyjny ;o)
Ostatnio edytowano niedziela, 7 stycznia 2018, 20:48 przez Marcin_Matejko, łącznie edytowano 1 raz
Per Aspera ad Astra
IPMS Polska / IPMS Świdnica / IPMS Air-race / RCtank.pl / RC-trial.pl
Avatar użytkownika
Marcin_Matejko
 
Posty: 1335
Dołączył(a): sobota, 15 stycznia 2011, 21:56
Lokalizacja: Świdnica

Re: Sherman M4 pomoc