Strug napisał(a):To ja z towarzyską rewizytą.
Zacnego pokraka sobie wybrałeś, brawo! Tyle dodatków a co z gąsienicami? W pudle są ogniwkowe czy będziesz coś dobierał z aftermarketów?
W zestawie są ogniwka na ramkach. Ale będzie przy nich kupa roboty. Więcej plastiku jest w nadlewkach niż w samych ogniwach.
badger napisał(a):Artku proszę o zdjęcia rozpakowanego tłumika i pytanko gdzie go kupowałeś??
O to musisz spytać Pawła
subgrafika. Od niego nabyłem ten zestaw.
Rzut oka:
Z racji tego, iż nie mogłem dzisiaj spać, to od 3:30 troszkę sobie dłubałem.
Jeśli chodzi o przedział kierowcy, to są wszystkie elementy. Planuję dorobić drążki zmiany kierunku, pedała, oraz wiązkę przewodów wychodzących z zegarów (jeszcze ich nie wkleiłem, są w zestawie Eduarda).
Teraz takie pytanie do znawców tematu. Nie za bardzo podchodzi mi obracający się, niczym nie osłonięty wał w przedziale bojowym. Zapewne musiał być czymś osłonięty. Poniżej zdjęcia z innych pojazdów na podwoziu "dwójki" i zastosowane w nich rozwiązania. Najprostszym jest to z Wespe, zwykłe blachy zespawane pod kątem prostym.
Wespe:
Marder II:
Doszedłem do wniosku iż szpachlówka Mr. Hobby jest do d... co bani. Długo schnie, ciągnie się przy nakładaniu i żle się obrabia. No chyba że ja mam jakąś felerną. Już Humbrol był o niebo lepszy.