Panzer napisał(a):Czy można prosić o info czym filtry robisz?
A i zastanowiła mnie jedna rzecz - cały przedział silnikowy zostawiłeś bez plam zielonych i rozumiem, że to ma być imitacja tego, że znaleźli jakąkolwiek płytę i władowali ją na pojazd. Ale dlaczego u licha ktoś zadawał sobie trud robienia natryskowego kamuflażu pod wszystkimi zwisami wieży. Trochę to wygląda jakby do malowania zdjęto wieżę, a to chyba nie było praktykowane
.
zastosowałem dla mnie nową technikę filtrowania.
Faza pierwsza - na kolor bazowy - gotowce miga - trzy kolory, zestaw do niemieckiej broni pancernej.
Faza druga - wash przy pomocy gotowca Miga oraz satyna vallejo nałożona aerografem.
Faza trzecia - biedronka przy użyciu kolorów buff, yellow ochre, brown van dyck, light mud.
i na to ponownie mgiełka satyny celem utrwalenia kolorów.
Faza czwarta - buff nałożony jak do biedronki ale w znaczenie mniejszej ilości. Rozprowadzony prawie suchym pędzelkiem. Po około 20 minutach ostatecznie rozprowadzony całkowicie suchym dużym mięciutkim pędzlem. Powłoka otrzymana jest gładziutka i bardzo ładnie filtrowana. W fazie IV nie brała udziału już płyta nadsilnikowa.
Jesli chodzi - o drugie twoje pytanie - to nie wiem o co chodzi
nie rozumiem - o jaki kamuflaż chodzi.
Jednocześnie okiełznałem aparat i myślę ze zdjęcia już są dobre
.
Koła założone testowo