KV-85 z zestawu PST

Właśnie skończyłeś model w 'małej' skali, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Moderator: xenomorph

KV-85 z zestawu PST

Postprzez Mikos » poniedziałek, 24 lutego 2014, 13:21

Witam!
Ponieważ jest to mój pierwszy wątek chciałbym się przedstawić
Modelarzem jestem od mniej więcej 1,5 miesiąca :mrgreen:
Jestem modelarzem totalnym amatorem tzn. nie używam aerografów,oraz nie za bardzo potrafię brudzić swe modele tzw.weatheringiem

To tak:
Model który tu prezentuje jest moim bodajże 10 modelem(wszystkie w skali 1:72) lecz ten podoba mi się najbardziej i został zrobiony jako ostatni

Zapraszam do oglądania i krytykowania,oczywiście krytykowania na moim amatorskim poziomie,bo do poziomu niektórych użytkowników chyba się nie zbliżę :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Mikos
 
Posty: 5
Dołączył(a): sobota, 22 lutego 2014, 21:40

Reklama

Re: KV-85 z zestawu PST

Postprzez Michal » poniedziałek, 24 lutego 2014, 19:49

Bardzo niedokładnie zmontowane gąsienice. Niedoszlifowane beczki na paliwo. Źle przyklejone uchwyty dla desantu. Za gruba warstwa farby - maluj bardziej rozcieńczoną farbą, cieńszymi warstwami. Na przyszłość załóż wątek warsztatowy, pokazuj postęp prac, Koledzy pomogą uniknąć błędów. I najważniejsze - nie zrażaj się, sklejaj dalej, każdy kolejny model będzie lepszy.
Avatar użytkownika
Michal
 
Posty: 893
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 17:51
Lokalizacja: Kraków

Re: KV-85 z zestawu PST

Postprzez jarkakarwo » poniedziałek, 24 lutego 2014, 20:07

zobacz moje gąsienice w cromwelu mk VI to od razu poprawi ci się humor ;o)
każdy model to pomnik upamiętniający ludzi, którzy walczyli i ginęli w maszynie naturalnych rozmiarów
Avatar użytkownika
jarkakarwo
 
Posty: 152
Dołączył(a): środa, 18 grudnia 2013, 22:22

Re: KV-85 z zestawu PST

Postprzez Mikos » poniedziałek, 24 lutego 2014, 22:33

Dziękuje za konstruktywną krytykę :)