Panzer III Ausf. L 1/72 Revell

Właśnie skończyłeś model w 'małej' skali, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Moderator: xenomorph

Panzer III Ausf. L 1/72 Revell

Postprzez ChessTerr » piątek, 11 września 2009, 13:33

Witam wszystkich :)
Jestem nowy na forum i bardzo mi się tutaj spodobało :) Bronią pancerną się długo interesuję. Ostatnio także próbuję modelarstwa w skali 1:72. Jako, że nie jestem profesjonalistą nie są może one tak wspaniałe jak te, które było mi dane oglądać na tym forum. Jednakże pomyślałem, że zamieszczę swoje dzieła aby dowiedzieć się może czegoś ciekawego (nad czym popracować, jak coś ulepszyć). Przyznaję, że moją piętą Achillesową są brudzenia, zniszczenia tudzież rdza. Ogólnie nie potrafię wyeksploatować maszyny dlatego są one ekhm no z fabryki prosto :) Zgodnie z tematem chciałem pokazać trzy fotki mojego Panzer III. Bardzo zależy mi na opiniach aby nauczyć się robić przynajmniej w połowie tak świetne modele jak inni w tym dziale :)
Oto moje maleństwo:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeśli nikt nie będzie miał nic przeciwko w najbliższym czasie chciałem jeszcze pokazać Panzer IV Ausf. J oraz niemiecki transporter opancerzony :) Czekam na opinie :)
Ostatnio edytowano piątek, 11 września 2009, 22:43 przez ChessTerr, łącznie edytowano 1 raz
ChessTerr
 

Reklama

modele polskich samolotów

Re: Panzer III Ausf. L 1/72 Revell

Postprzez matejson » piątek, 11 września 2009, 14:25

Witamy na forum,
Cieszę się, że poradziłeś sobie w końcu z zamieszczaniem poprawnie zdjęć :)

Co do modelu...jesteś na dobrej drodze - jednak najpierw trzeba doszlifować podstawowe rzeczy takie jak:
:arrow: "czyste" sklejanie, na modelu można dojrzeć krzywo sklejone elementy, jakieś nadmiary kleju, doszlifowanie elementów
:arrow: mam wrażenie grubo naniesionej warstwy farby - malujesz pędzlem czy aerografem :?:

Pozdrawiam,
M.
Mateusz Mathea
http://matejson.blogspot.com
"Wyobraźnia bez wiedzy może stworzyć rzeczy piękne.