SU-85M 1:72 Unimodels

Właśnie skończyłeś model w 'małej' skali, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.

Moderator: xenomorph

SU-85M 1:72 Unimodels

Postprzez Michal » niedziela, 25 października 2009, 17:31

Model z wątku warsztatowego http://www.pwm.org.pl/viewtopic.php?f=169&t=7441
Pojazd w malowaniu dowódcy 28 pas LWP, okolice Budziszyna 1945. Wykonanie prawie pudełkowe, zmiany objęły zastosowanie kalek Armo, dorobienie belki do wyciągania z błota, wymianę kół na pełne i przednich błotników na zaokrąglone.

Przy okazji małe zabawy fotograficzne. Pierwsza partia zdjęć robiona bez makra, z ciut większej odległości, za to z zastosowaniem zooma.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Kolejne fotki tym razem z makro
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I na koniec mały żart foto - "suczka" wydrapała się na Pz. W. 717 w łuku Odry - Warty
Obrazek
Nie znam się zupełnie na fotomontażach więc postawiłem model na tle zdjęcia z albumu "Fortyfikacje", wykadrowałem i potraktowałem sepią.
Avatar użytkownika
Michal
 
Posty: 893
Dołączył(a): sobota, 22 września 2007, 17:51
Lokalizacja: Kraków

Reklama

Re: SU-85M 1:72 Unimodels

Postprzez Panzer » środa, 28 października 2009, 08:53

No cóż... model wydaje mi się dość monotonny kolorystycznie. Moim zdaniem odbiera mu to zupełnie charakter. Sylwetka jest naprawdę zadziorna i efektowna, ale bez płukanek, filtrów, kontrastów wszystko się gubi i zostaje w pamięci zielona plama. Malarsko moim zdaniem mogłeś znacznie więcej wycisnąć z tego, bądź co bądź, całkiem ładnego pojazdu.
Pozdrawiam, Radek
Obrazek
Avatar użytkownika
Panzer

Animal Planet
 
Posty: 2402
Dołączył(a): poniedziałek, 31 marca 2008, 16:50
Lokalizacja: Tychy

Re: SU-85M 1:72 Unimodels

Postprzez mnowogro » środa, 28 października 2009, 18:13