Moderator: xenomorph
Paweł Leszczyński napisał(a):ale Carrier to naprawdę staroć, no i te paskudne gąsienice.
Bigmodel napisał(a):Z achami i ochami wstrzymam się do momentu, jak Carriersa będę miał przed sobą.
O Maxx Pro trąbią już od roku i dalej cisza.
Bigmodel napisał(a):Gąsienice można zawsze wymienić, np, na żywiczne z Resicastu.
Paweł Leszczyński napisał(a):... Z Resicastu to można do Carriersa Tamki wiele cudeniek dokupić, ale wtedy upada argument K.O.C.a o cenie, sam wiesz ile ich produkty kosztują.
Tiger napisał(a):wydaniem tego modelu
:piaskov: napisał(a):Tiger napisał(a):wydaniem tego modelu
A w sprzedaży pewnie najwcześniej będzie w 2014 roku.
Paweł Leszczyński napisał(a):Bigmodel napisał(a):Z achami i ochami wstrzymam się do momentu, jak Carriersa będę miał przed sobą.
O Maxx Pro trąbią już od roku i dalej cisza.
Mam nadzieję że zmobilizuje to innych producentów i będziemy mieć prawo serii jak przy innych modelachBigmodel napisał(a):Gąsienice można zawsze wymienić, np, na żywiczne z Resicastu.
Z Resicastu to można do Carriersa Tamki wiele cudeniek dokupić, ale wtedy upada argument K.O.C.a o cenie, sam wiesz ile ich produkty kosztują.
Krzysiek Oniśk napisał(a):
Już od dawna mam Carriera Tamki na półce i chyba nie pozostaje nic innego jak kupienie żywic Resi.
Miał ktoś z nimi do czynienia?
Bigmodel napisał(a):
Ale z tego co widzę to żeby pokazać silnik w modelu, trzeba będzie się nieźle nagimnastykować.
Lub użyć zestawu Resicastu
Jacek
Powrót do Pojazdy wojskowe - in-boxy, nowości, opinie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości