Jest to trochę inna kategoria niż pojazdy użytkowe , ale w swoich młodzieńczych latach był intensywnie używany przez wojsko dla którego potrzeb go wyprodukowano .
Głównie dla armii Rosyjskiej, Francuskiej , Belgijskiej.
Biorę nim udział w różnych imprezach i przez ponad 15 lat mojego użytkowania staruszek nie zawiódł mnie na trasie rajdu ani razu.
Fotki mogę porobić jak zrobi się cieplej,ale na razie Enfield wygrzewa swoje stare kości na ciepełku na ekspozycji w muzeum i szykuje się do następnego sezonu
Sporo zachowało się w nim części oryginalnych ,takich jak rama ,silnik , blachy, zbiornik paliwa ,kierownica ,bagażnik .
Natomiast skrzynie biegów musiałem odtworzyć od podstaw ,to takie ustrojstwo patentu Enfielda z 1910 roku i bardziej przypomina zespół bębnów hamulcowych niż typową skrzynie biegów.
Ale udało się to wykonać i choć początkowo były z nią problemy to jednak teraz działa jak należy.