Cześć, dziś chciałbym pokazać kilka rzeczy, które udało mi się zrobić w ostatnim czasie.
Na początek tylna osłona, którą została oszlifowana i pomalowana szarym podkładem tzw. "Szpachlówko-podkładem" 1000, który doskonale wyrównuje mniejsze niedoskonałości:
kolejna rzecz to elementy przedniego obniżonego zawieszenia, dla kontrastu na zdjęciu widoczna część z wersji dakarowej (biały element):
A teraz części kasty, które po warstwie szarego podkładu została ponownie wyszlifowana i pomalowana białą bazą:
Na koniec dzisiejszej aktualizacji, przednia część kasty, która została pozbawiona dakarowych zamków tylnej klapy, które zastąpiły "ząbki" wykonane wg dokumentacji fotograficznej. Wersja PIKES PEAK nie miała możliwości uchylania klapy silnika. Klapa była mocowana przy pomocy 4 sworzni blokowanych klamrami (dwie na krawędzi dach i dwie przy głównych statecznikach pionowych tylnego skrzydła)
Zdjęcia dokumentujące obecność "ząbków":