Macio4ever napisał(a):Dołączam się do słów - Marka, fajne podejście i zapowiada się ciekawy model. Zwróce uwagę na jeden szczegół - za wcześnie pomalowałeść kolektor wydechowy, moim zdaniem, bo będziesz musiał go jeszcze połączyć z wydechem. Łączenie nie wygląda jak w oryginale
- pytanie czy jest schowane, czy jednak będziesz miał "zabawę" z połączeniem malowanych elementów?
Kolektory jeszcze nie są wklejone a z kolorem zrobiłem próbę . Z łączeniem wydechu niestety jest lekka katastrofa bo:
1.motor musi być obsadzony przed złożeniem kasty z podłogą (skrzynia biegów wchdzi pomiędzy ramę a całe wnętrze zespolone ze ścianą grodziową.
2.układ wydechowy nie przechodzi od wewnętrznej strony przedniego fartucha który został zespolony z błotnikiem co widać na zdjęciach wcześniejszych.Można go tylko wsadzić od zewnątrz przednią częścią.
Ja chcę zrobić tak.Obszpachluję kolektory w miejscu styku z rurą wydechową ,nawiercę otwory i połączę za pomocą drucika.
Czy kolor wydechów będzie odpowiedni ?
Bo mam jeszcze inną ideę czyli czarny mat i rozjaśnienie aero z daleka lekką mgiełką np.białym matem.
To ja, jeśli mogę, poproszę fotkę długopisu, dawcy sprężynki.
Długopisy poszły do fajansu ale podjadę do sklepu i zobaczę które kupiłem!!!
Dzisiaj będę tworzył wentylator chłodnicy który jest zamocowany do czoła motoru.
ALE TO SIĘ MUSI CZŁOWIEK NAMĘCZYĆ ŻEBY ŻYCIE NIE BYŁO JAK PAPIER TOALETOWY CZYLI SZARE I DO DU........!
Pozdrawiam Piotrek
A kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.