Malowanie felg - techniki

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Malowanie felg - techniki

Postprzez MarchewaNH » piątek, 7 marca 2008, 15:53

W modelarstwie cywilnym jestem aż jaskrawo zielony ale ostatnio nabyłem sobie relaksacyjny modelik Nissana i zestaw felg do niego z aoshimy.
Nie chce aby te felgi okazały się niepotrzebnym wydatkiem dlatego nie chciałbym ich pomalować tak z górki dlatego zwracam się z pytaniem o techniki malowania felg.

Z góry dziękuje
MarchewaNH
 

Reklama

Re: Malowanie felg - techniki

Postprzez scigi » piątek, 7 marca 2008, 19:23

Witam. Ja maluję felgi pędzlem. Używam do tego akrylowych farb Pactry. Bardzo ładnie to wygląda. Nie ma żadnych smug. Detale takie jak nakrętki maluję później pędzelkiem retuszerskim. Na koniec można wedle uznania pociągnąć to Sidoluxem.

Oto przykłady w moim wykonaniu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nie wiem czy to się przyda ale ja tak to robię.

Pozdrawiam
Pozdrawiam Michał "Scigi" Ścigniejew
-------------------------------------------
WIP: BNR32 65% C10 20%
Avatar użytkownika
scigi
 
Posty: 84
Dołączył(a): sobota, 17 listopada 2007, 13:27
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Re: Malowanie felg - techniki

Postprzez MarchewaNH » piątek, 7 marca 2008, 20:03

Hej no to nie takie to trudne jak się wydaje :P Ja tutaj wpadam z pancerki i do pędzli/farbek mam dostęp gorzej z aerografem myślałem już nad tym aby kupić jakąś farbke w sprayu bo może zawsze efekt lepszy niż od pędzla/....Jaką farbę byście polecili - chodzi mi o odcień /producent i tak jeszcze przy okazji możecie o cenie wspomnieć.
MarchewaNH
 

Re: Malowanie felg - techniki

Postprzez michal.s » piątek, 7 marca 2008, 20:07

Trochę nie rozumie o co pytasz, maluje się wszystko tak samo niezależnie czy jest to karoseria, fotel czy też felga.

Chcesz malować je na chorm ?

O jaki kolor Ci chodzi ?

Jeśli spreje to Tamiya TS - koszt około 20 zł za puszkę.
Pozdrawiam - Michał Słonczyński