Prace powoli do przodu. Dostałem propozycję nie do odrzucenia w sprawie opon i machina produkcyjna ruszyła. Mając w sumie trzy wersje opony terenowej:
wybrałem wspólnie z Sewerynem nr 1. Chociaż teraz wydaje mi się, że nr 4 byłby lepszy ze względów merytorycznych. Ale 1 jest najefektowniejszy. Nr 3 to przednie koło nienapędowe, ale na wszystkich dam terenówki.
Grill wygląda jak wygląda, a że została mi siatka, to ją wmontowałem. Chciałem wstawić ją w oryginalne ożebrowanie, ale to było i za grube i się połamało.
Poprzeczka pod kabinę.
Zbiorniki powietrza.
Chcę zmienić rozkład zbiorników paliwa, może ich wielkość, więc ramę pozbawiłem większości niepotrzebnych mi mocowań. Poszpachlowałem ją też od środka, mimo że ślady po wypychaczach i tak nie będą tam widoczne.
Zbiorniki paliwa i ich mocowania są całkiem przyzwoite. Toporne, ale przyzwoite. Schodki raczej do śmietnika, rozwiążę je inaczej.
Skrzynki na akumulatory, raczej będą prostsze.
Oryginalny układ Revella.
Moje inne opcje, chociaż jeszcze nic pewnego.