No i nie będę Was więcej zanudzał NSX-em. Koniec wątku warsztatowego wreszcie nadszedł. Ostatnie zdjęcia to środek przed sklejeniem z budą, z dorobioną klatką bezpieczeństwa (robiłem to kurcze cztery razy...)
Dziękuję za uwagi i miłe komentarze. Całość w kupie pojawi się w galerii - nie pokazuję teraz aby narobić trochę smaku
. W weekend będę miał namiot bezcieniowy, więc zdjęcia będą już za moment.
Co do podsumowania samego modelu:
Spasowanie części bez zarzutu, któych notabene jest całkiem sporo. Nawet przy szybkim modelowaniu nie jest to model "weekendowy"
Malowanie szczegółów nie było super trywialne.
Elementy dodane:
Góra klatki bezpieczeństwa
Pełna obudowa dolotu powietrza
Okablowanie
Metalowe pedały (AcuStion)
Okleiny karbonowe we wnętrzu oraz na dolocie
Drążek kierowniczy
Wlew paliwa (AcuStion)
Tarcze przód (AcuStion)
Wentylki (Sakatsu)
Śruby mocujące przedni zderzak (Sakatsu)
Siatka w przednim zderzaku - wyrób własny z siatki Studio 27
Pasy bezpieczeństwa, wyrób własny + AcuStion
Karbon na silniku
Rozcięte rury kolektora wydechowego
Wycieraczka fototrawiona (AcuStion)
Śrubki i inne drobiazgi (Acustion i Scaleracers)
Płyta oddzielająca kabinę od silnika - usunięty chrom + Alclad
Znaczek Honda - Crazy Modeler
Użyte farby i dodatki:
Tamiya TS-26, wykończenie - Tamiya seria X i Gunze C
Alclady: Stainless Steel, Aluminium i Jet Exhaust
Lakiery bezbarwne: Finishers (głowny) i Gunze CL184 - drobiazgi
No i chyba na tyle
Do zobaczenia przy kolejnej Hondzie