Atlis napisał(a):Dobry metalizer z taśmą nie odchodzi. I bez testów i tak się nie obejdzie. Bo się nie da... Poza tym sposobów na takie różnicowanie jest masa i każdy nadaje się do czegoś innego.
golf czarny napisał(a):4) i w temacie : czy nadają się na podkład do celulozowych metalizerów Bilmodel ( gwoli ułatwienia gdzieś wyczytałem , że producent twierdzi , iż nie można używać jako podkładu farb typu tamiya, a poleca valleyo?)?
a i jeszcze jedno : czy gunze 1500 black było szlifowane czy lakier zrobił lustro na ziarnie 1500 i ile było jego warstw ?
golf czarny napisał(a):"SP" to nie jest seria tylko nazwa własna jednego wyrobu i wydaje mi się, że nawiązująca do oznaczeń na polskich samolotach. Bilmodel ma swoje barwy "przedwojenne" więc myślę ,że srebrny do nich nawiązuje. W odbiorze nieco ciemniejszy od aluminium .
z pominięciem pokryw komór amunicji, lotek i klap. Te są pomalowane na aluminium bez lakierowania
Kuba P. napisał(a):golf czarny napisał(a):"SP" to nie jest seria tylko nazwa własna jednego wyrobu i wydaje mi się, że nawiązująca do oznaczeń na polskich samolotach. Bilmodel ma swoje barwy "przedwojenne" więc myślę ,że srebrny do nich nawiązuje. W odbiorze nieco ciemniejszy od aluminium .
Nie. To srebrzanka na Iskry, LiM'y itp. Jak widać gra rolę farby z Inglewood bez problemu
greatgonzo napisał(a):A co stoi za taką decyzją, spytam przy okazji?
golf czarny napisał(a):Przepraszam ale jakoś mi się bardziej kojarzyła z wcześniejszym okresem ponieważ to takie jasne jakby świeżo wypolerowane srebro . No i jeszcze jest kwestia ,że soviet aluminium wchodzi w temat lim(?) mig.
Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości