1957 Corvette Gasser AMT

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez TheScaleFactory » czwartek, 6 kwietnia 2017, 15:13

Zbiornik paliwa wyciągnę ,ściągnę farbę i pomaluje areografem zawieszenie nie jest jeszcze ostatecznie pomalowane bo było połamane i dorabiałem parę rzeczy a nie wiedziałem czy koła będą pasowały. Wszystkie błędy postaram się naprawić.
Pozdrawiam
TheScaleFactory
 
Posty: 43
Dołączył(a): środa, 22 lutego 2017, 17:28

Reklama

modele polskich samolotów

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez robeeert1 » czwartek, 6 kwietnia 2017, 22:27

osobiście radziłbym praktykować maskowanie podczas malowania
robeeert1
 
Posty: 5
Dołączył(a): niedziela, 15 stycznia 2017, 23:04

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez TheScaleFactory » piątek, 7 kwietnia 2017, 06:34

Muszę zacząć. Pozdrawiam
TheScaleFactory
 
Posty: 43
Dołączył(a): środa, 22 lutego 2017, 17:28

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez TheScaleFactory » niedziela, 9 kwietnia 2017, 21:52

Tylny most gotowyObrazekczerwone punkty są niepomalowane ponieważ są mocowaniami do podwozia Obrazek
Obrazek
zbiornik paliwa pomalowałem ponownie ,nie wyszedł idealnie ale jest lepiej :)
TheScaleFactory
 
Posty: 43
Dołączył(a): środa, 22 lutego 2017, 17:28

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez TheScaleFactory » środa, 12 kwietnia 2017, 19:24

ObrazekTylne koła już zamontowane :)Parę fotek tego z czego zaczynałem robić ten modelObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
TheScaleFactory
 
Posty: 43
Dołączył(a): środa, 22 lutego 2017, 17:28

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez Coppercat » czwartek, 13 kwietnia 2017, 00:16

Zacząć powinieneś od wrzucenia tego wszystkiego do kreta :idea:
Nie bardzo rozumiem Twoje podejście do malowania. Dyfer jest pomalowany dwoma kolorami :shock: . Dlaczego ?
Opony zamontowane bez usunięcia nadlewek (środek opony).
Resor pomalowany w kolorze płyty podwozia.
Użyj proszę Google'a i zobacz jak to wszytko powinno wyglądać.

Pierwsza zasada w tej zabawie: powoli, możliwie dokładnie do przodu. Bez pośpiechu.
Żebyś za parę lat nie wstydził się tego, co zrobiłeś dzisiaj :twisted:
Pozdrawiam,
Jacek
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar użytkownika
Coppercat
 
Posty: 1310
Dołączył(a): piątek, 5 kwietnia 2013, 23:21
Lokalizacja: Częstochowa

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez TheScaleFactory » czwartek, 13 kwietnia 2017, 11:09

Coppercat napisał(a): Dyfer jest pomalowany dwoma kolorami :shock: . Dlaczego ?
Opony zamontowane bez usunięcia nadlewek (środek opony).
Resor pomalowany w kolorze płyty podwozia.
Dyfer pomalowany dwoma kolorami dlatego że taki prawdziwym aucie dyfer można rozłożyć ,odkręcić tylną część i przednią i zostanie tylko sama oś a jeśli są to osobne elementy to mogą być w innym kolorze. Opony dlatego bo są tylko nałożone ,ponieważ kupiłem z 20 kompletów kół i brakuje mi opon i będę musiał je odlać. A resor w jakim kolorze miałby być jeśli nie czarny? A z tym kretem to niewiedziałem dziękuję za info :)Pozdrawiam
TheScaleFactory
 
Posty: 43
Dołączył(a): środa, 22 lutego 2017, 17:28

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez Mati_Poland_1234 » poniedziałek, 24 kwietnia 2017, 19:29

Ło panie, co tu się odjaniepawla? :lol:
Dyfer, ok zgadzam się że pokrywa i przednia obudowa są oddzielnie, ale jakby belka była ogólnie pojęta na czarno, a te 2 elementy np na srebrno, ok, no ale nie na pomarańcz (czy tam złoty :P ) To samo z kompresorem. Fantazja twórcy jest otwarta, nie mowie że tu potrzeba nie wiadomo jakiego realizmu, no ale to troszkę niesmaczne po prostu
Dodatkowo widzę że listwy są delikatnie mówiąc krzywo pomalowane. Nie wiem czy Ty je robiłeś, czy poprzedni właściciel. Jeśli ty, ok, też miałem wiotką rękę, i nadal mam, dlatego rdza mi dobrze wychodzi :lol: , ale tobie radzę kupić nowy cienki pędzelek, i poćwiczyć na czymś robienie linii. Pomaga potem też przy malowaniu pędzlem większych powierzchni grubym pędzlem, bo nabierasz wprawy w robieniu jednostajnych, równych pociągnięć, a co za tym idzie, unikasz robienia smug.
Avatar użytkownika
Mati_Poland_1234
 
Posty: 39
Dołączył(a): poniedziałek, 29 grudnia 2014, 23:26

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

Postprzez TheScaleFactory » niedziela, 14 maja 2017, 09:07

Dyfer i kompresor zostawię w takim kolorze. Mi się podoba. Kupiłem cienki pędzel muszę poćwiczyć :) Pozdrawiam
TheScaleFactory
 
Posty: 43
Dołączył(a): środa, 22 lutego 2017, 17:28

Poprzednia strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości