Strona 2 z 2

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: czwartek, 6 kwietnia 2017, 16:13
przez TheScaleFactory
Zbiornik paliwa wyciągnę ,ściągnę farbę i pomaluje areografem zawieszenie nie jest jeszcze ostatecznie pomalowane bo było połamane i dorabiałem parę rzeczy a nie wiedziałem czy koła będą pasowały. Wszystkie błędy postaram się naprawić.
Pozdrawiam

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: czwartek, 6 kwietnia 2017, 23:27
przez robeeert1
osobiście radziłbym praktykować maskowanie podczas malowania

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: piątek, 7 kwietnia 2017, 07:34
przez TheScaleFactory
Muszę zacząć. Pozdrawiam

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: niedziela, 9 kwietnia 2017, 22:52
przez TheScaleFactory
Tylny most gotowyObrazekczerwone punkty są niepomalowane ponieważ są mocowaniami do podwozia Obrazek
Obrazek
zbiornik paliwa pomalowałem ponownie ,nie wyszedł idealnie ale jest lepiej :)

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: środa, 12 kwietnia 2017, 20:24
przez TheScaleFactory
ObrazekTylne koła już zamontowane :)Parę fotek tego z czego zaczynałem robić ten modelObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: czwartek, 13 kwietnia 2017, 01:16
przez Coppercat
Zacząć powinieneś od wrzucenia tego wszystkiego do kreta :idea:
Nie bardzo rozumiem Twoje podejście do malowania. Dyfer jest pomalowany dwoma kolorami :shock: . Dlaczego ?
Opony zamontowane bez usunięcia nadlewek (środek opony).
Resor pomalowany w kolorze płyty podwozia.
Użyj proszę Google'a i zobacz jak to wszytko powinno wyglądać.

Pierwsza zasada w tej zabawie: powoli, możliwie dokładnie do przodu. Bez pośpiechu.
Żebyś za parę lat nie wstydził się tego, co zrobiłeś dzisiaj :twisted:

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: czwartek, 13 kwietnia 2017, 12:09
przez TheScaleFactory
Coppercat napisał(a): Dyfer jest pomalowany dwoma kolorami :shock: . Dlaczego ?
Opony zamontowane bez usunięcia nadlewek (środek opony).
Resor pomalowany w kolorze płyty podwozia.
Dyfer pomalowany dwoma kolorami dlatego że taki prawdziwym aucie dyfer można rozłożyć ,odkręcić tylną część i przednią i zostanie tylko sama oś a jeśli są to osobne elementy to mogą być w innym kolorze. Opony dlatego bo są tylko nałożone ,ponieważ kupiłem z 20 kompletów kół i brakuje mi opon i będę musiał je odlać. A resor w jakim kolorze miałby być jeśli nie czarny? A z tym kretem to niewiedziałem dziękuję za info :)Pozdrawiam

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: poniedziałek, 24 kwietnia 2017, 20:29
przez Mati_Poland_1234
Ło panie, co tu się odjaniepawla? :lol:
Dyfer, ok zgadzam się że pokrywa i przednia obudowa są oddzielnie, ale jakby belka była ogólnie pojęta na czarno, a te 2 elementy np na srebrno, ok, no ale nie na pomarańcz (czy tam złoty :P ) To samo z kompresorem. Fantazja twórcy jest otwarta, nie mowie że tu potrzeba nie wiadomo jakiego realizmu, no ale to troszkę niesmaczne po prostu
Dodatkowo widzę że listwy są delikatnie mówiąc krzywo pomalowane. Nie wiem czy Ty je robiłeś, czy poprzedni właściciel. Jeśli ty, ok, też miałem wiotką rękę, i nadal mam, dlatego rdza mi dobrze wychodzi :lol: , ale tobie radzę kupić nowy cienki pędzelek, i poćwiczyć na czymś robienie linii. Pomaga potem też przy malowaniu pędzlem większych powierzchni grubym pędzlem, bo nabierasz wprawy w robieniu jednostajnych, równych pociągnięć, a co za tym idzie, unikasz robienia smug.

Re: 1957 Corvette Gasser AMT

PostNapisane: niedziela, 14 maja 2017, 10:07
przez TheScaleFactory
Dyfer i kompresor zostawię w takim kolorze. Mi się podoba. Kupiłem cienki pędzel muszę poćwiczyć :) Pozdrawiam