Harley-Davidson Flathead (Italeri WLA 750 1:9)

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

Re: Harley Dawidson Knucklehead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez DarkWing » środa, 23 sierpnia 2017, 13:10

Jak dla mnie przepalenia są OK (co do intensywności), jedynie dołożyłbym bardzo delikatnie żółty pomiędzy czystym chromem a niebieskim.... Mam wrażenie, że przebarwienie termiczne nie zaczyna się od razu od niebieskiego... obojętnie na jakim materiale występuje i w zależności od tego materiału żółtego (czasami czerwonego i zielonego jest więcej lub mniej.
Poza tym bardzo ładna jakość wykonania jak na model Italeri, gdybym sam nie znał tej marki to pomyślałbym, że wystarczyło go tylko złożyć tak jak Tamiye ale wiem ile pracy w niego musiałeś włożyć.
Działaj dalej...
Pozdrawiam
Sławek (DarkWing)
Avatar użytkownika
DarkWing

100-lecie Niepodległości
 
Posty: 757
Dołączył(a): niedziela, 2 października 2011, 14:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Reklama

Re: Harley Dawidson Knucklehead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez MarcinWSS » czwartek, 24 sierpnia 2017, 08:46

To co nieporadnie naniosłem na Harley"a to wynik moich obserwacji z serwisu prawdziwych maszyn. Starałem się oddać to co podpatrzyłem. Kiedyś próbowałem oddać "pełną gamę kolorów" przebarwień na modelu Cobry - też nie do końca mi się to podobało.. Cóż, pozostaje proces nauki na błędach :
Obrazek
MarcinWSS
 
Posty: 88
Dołączył(a): środa, 9 sierpnia 2017, 08:46

Re: Harley Dawidson Knucklehead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez ronf10 » czwartek, 24 sierpnia 2017, 11:16

Co do przebarwień
Motocykl jak rozumiem robiony w konwencji nowy/prawie nowy, dodatkowo wygląda na sprzęt wolnoobrotowy, więc:
- wydaje mi się, że na takich sprzętach przebarwienia pojawiają się rzadko albo wcale, najszybciej pewnie przy cylindrze i potem na kolankach i łączeniach/spawach.
- zwykle żółto-brązowych - od niższych temperatur, po fioletowe - tu gdzie była najwyższa temperatura.

Przy konwencji nowy/prawie nowy ja bym ich nie robił wcale lub psiknął delikatniej.

GENERALNIE bardzo ładny model, pięknie wykonany lakier. Te przebarwienia nie są wcale takie złe (wyobrażam sobie, że ktoś wziął nową sztukę i przykatował), może brakuje deko tego żółto-brązowego
ronf10
 
Posty: 78
Dołączył(a): wtorek, 7 lutego 2017, 21:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Harley Dawidson Knucklehead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez TomekWnęk » czwartek, 21 września 2017, 12:53

Świetny jest ten HD. Brawa
'Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.'
Avatar użytkownika
TomekWnęk
 
Posty: 1716
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Harley Dawidson Knucklehead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez Artur Domański » czwartek, 21 września 2017, 13:02

Qrde, następny magik się pokazał
REWELACJA
Pozdrawiam
Artur
Avatar użytkownika
Artur Domański
 
Posty: 1223
Dołączył(a): wtorek, 27 listopada 2007, 19:39
Lokalizacja: Włocławek

Re: Harley Dawidson Knucklehead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez mr.jaro » piątek, 9 listopada 2018, 16:20

Zdjecia z netu mnie tutaj doprowadzily. Model motocykla piekny, ale WLA to nie zaden Knucklehead, a Flathead.
Jarek M
Avatar użytkownika
mr.jaro
 
Posty: 2028
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:01
Lokalizacja: Hannover

Re: Harley Dawidson Knucklehead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez MarcinWSS » piątek, 9 listopada 2018, 18:05

Zgadza się. Popełniłem błąd - to Flathead. Już poprawiłem - dzięki!
Pzdr
Marcin
MarcinWSS
 
Posty: 88
Dołączył(a): środa, 9 sierpnia 2017, 08:46

Re: Harley Dawidson Flathead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez Taki Jeden » piątek, 9 listopada 2018, 18:35

No i ten Dawidson w oczy kłuje. :evil:
Taki Jeden
 
Posty: 115
Dołączył(a): niedziela, 15 października 2017, 12:46

Re: Harley Davidson Flathead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez MarcinWSS » piątek, 9 listopada 2018, 18:48

Załatwione.
pzdr
M
MarcinWSS
 
Posty: 88
Dołączył(a): środa, 9 sierpnia 2017, 08:46

Re: Harley Davidson Flathead (Italeri WLA 750 1:9)

Postprzez mr.jaro » piątek, 9 listopada 2018, 20:45

Jak juz przy kluciu w oczy wyladowalismy - brak myslnika w nazwie Harley-Davidson tez troche kluje. Ale to wszystko naturalnie nie pomniejsza urody modelu.

Nie sluchaj narzekan. Przebarwienia na wydechach wcale nie sa za mocne. Chromowane wydechy w Harley'ach tak maja, szczegolnie tuz przy cylindrach, ale nie tylko. To typowe nawet we wspolczesnych maszynach, tyle, ze obecnie miejsca te zaslaniane sa dodatkowo chromowanymi oslonami z blachy, wiec tych przebarwien prawie nie widac.

Inna sprawa, ze WLA w oryginale nigdy nie posiadaly chromu, bo byly przeznaczone dla armii (stad literka A w oznaczeniu). Wersje cywilne oznaczano WL, kanadyjskie WLC. Ale mozna sie umowic, ze Twoj model to egzemplarz odrestaurowany i restaurator zdecydowal sie chromowac uklad wydechowy. A w maszynach cywilnych z tamtych lat generalnie nie stosowano chromu, tylko nikiel, ktory to w porownaniu z chromem posiadal zabarwienie lekko zoltawe. Czestym bledem wspolczesnych restauratorow starych motocykli jest wlasnie stosowanie chromu zamiast niklu, na przyklad do pokrywania odkuwanych elementow zawieszenia, wszelakich uchwytow, panelu predkosciomierza, czy kulisy dzwigni zmiany biegow.

Wiem odrobinke na ten temat.

O! Ale Ty szybki jestes. Zanim porzadnie wyedytowalem post, juz tytul watku poprawiony.
Jarek M
Avatar użytkownika
mr.jaro
 
Posty: 2028
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:01
Lokalizacja: Hannover

Poprzednia strona

Powrót do Pojazdy cywilne - warsztat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości