przez toled » poniedziałek, 24 sierpnia 2020, 10:39
Po sklejeniu, sądzę że sklejanie tego modelu na prosto z pudełka nie jest dobrym rozwiązaniem. Ten model jednak trzeba waloryzować o blaszki, aluminiowe wydechy, stickery.
Mam porównanie do Ferrari 246 GTS Dino Spider Fujimi 8213 - był lepszy plastik - tutaj jakby pomieszany - stare formy z nowymi odlewami. Co daje np. sytuację, że oszklenie jest do kitu. W GTS Spider dodali narzędzia i materiał na zrobienie malutkiego przybornika narzędzi - tutaj tego nie ma.
W obu modelach można silnik dać na zewnątrz, jednak bez waloryzacji jest to niewskazane.
Także jakby ktoś się za niego brał - koniecznie blaszki, stickery (o ile są), lepsze wydechy, porządne ogarnięcie wnętrza(bardzo uproszczone), trochę flocka, metalowe zawiasy (dlatego u mnie jest otwarte na stałe), silnik ma trochę części, ale sporo jeszcze z nim roboty żeby był na zewnątrz na podstawce. Do tego zmycie chromów i położenie nowych. Oczywiście sporo cierpliwości i szpachli, bo niestety ten model jej wymaga.
Pozdrawiam - Wojtek Bryński